۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۵۲۶۸۷۴
رسانه های امروز در یک نگاه؛

مهاجرت علل اصلی حاشیه نشینی شهرها

حق مذاکره مجدد نداریم، تأملی در «رفتارهای ثبات‌زدای ایران!»، سوچی؛ دلقکی در سیرک صلح، پادزهر حاشیه‌نشینی و آسیب‌های اجتماعی، آزادی برهنگی؛ برهنگی آزادی بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است.
رسانه ها و مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حق مذاکره مجدد نداریم، تأملی در«رفتارهای ثبات‌زدای ایران!»، سوچی؛ دلقکی در سیرک صلح، پادزهر حاشیه‌نشینی و آسیب‌های اجتماعی و آزادی برهنگی؛ برهنگی آزادی بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است که برخی از آنان به مسأله برجام و صحبت های ترامپ اشاره کردند.

روزنامه وطن امروز با اشاره به مخالفت و نقض علنی برجام از سوی دولت آمریکا به خصوص ترامپ نوشت رییس جمهور جدید آمریکا از همان ابتدا با توافق هسته ای برجام مخالف بوده و امروز هم به دنبال کوچک ترین بهانه برای نقض و از بین بردن این توافق است البته می توان گفت که امروز به صورت علنی این توافق را با تحریم های جدیدی که علیه ایران انجام داده نقض کرده است.

با توجه به مشکلات جوانان و خانواده ها در جامعه امروز روزنامه جام جم به مسأله آسیب های اجتماعی و حاشیه نشینی پرداخت و نوشت: یکی از مشکلات عمده شهرهای بزرگ حاشیه نشینی است مهمترین علل آن را می توان بیکاری، کمبود اشتغال و عدم توزیع برابر امکانات دانست این حاشیه نشینی ها می تواند برای یک کشور آسیب های جدی اجتماعی و اقتصادی وارد کرد که مسؤولان برای حل این مشکل چاره اندیشی کنند.

گفتنی است رسانه ها به موضوعات دیگری از جمله آزادی اشاره کردند که آنها را با هم می خوانیم.

حق مذاکره مجدد نداریم

روزنامه وطن امروز نوشت: وضعیت برنامه هسته‌ای ایران در برجام پس از اتمام دوره زمانی ۱۰ ساله مشخص نشد و حالا ترامپ به دنبال آن است تا با فشار بر ایران، محدودیت‌های هسته‌ای در برجام را از یک دوره ۱۰ ساله تبدیل به محدودیت‌های مادام‌العمر کند.

ادامه مطلب...

تأملی در «رفتارهای ثبات‌زدای ایران!»

روزنامه جوان نوشت: نظام سرمایه‌داری حاکم بر ایالات متحده، علاوه بر ظلم و ستم‌های فراوان در اقصی نقاط جهان، ظلم‌های بسیار زیادی را هم به ملت آمریکا کرده است.

ادامه مطلب...

سوچی؛ دلقکی در سیرک صلح

روزنامه کیهان در سرمقاله امروز خود نوشت: آنچه امروز مقابل چشم جهانیان و بی‌عملی سازمان ملل متحد و سایر نهادهای بین‌المللی و حقوق بشری در میانمار می‌گذرد، نمونه‌ای بی‌بدیل از اوضاع واقعی دنیا و میزان تعهد این سازمان‌ها به صلح و حقوق بشر است.

ادامه مطلب...

پادزهر حاشیه‌نشینی و آسیب‌های اجتماعی

روزنامه جوان نوشت: فاکتورهایی همچون بیکاری ناشی از ضعف زیرساخت‌ها، کمبود اشتغال در نقاط محروم و تمرکز امکانات در کلان‌شهرها موجب مهاجرت گروه‌هایی از جوانان جویای کار به شهرهای بزرگ و صنعتی می‌شود.

ادامه مطلب...

آزادی برهنگی؛ برهنگی آزادی

روزنامه وطن امروز نوشت: درباره توافق هسته‌ای اگر به‌جای زدن برچسب دلواپس، گوشی شنوا برای شنیدن نقدهای خیرخواهانه بود شاید الان در موقعیتی قرار نمی‌گرفتیم که آمریکا هرچه بیشتر اعمال تحریم کند ما مخلصانه‌تر متعهد به توافق هسته‌ای باشیم.

ادامه مطلب...

پاکسازی سعودی تا تخت سلطنت

روزنامه جوان نوشت: روزنامه انگلیسی گاردین در سرمقاله‌ای با عنوان «شاهزاده جوان در حال قدرت‌گیری و کشورش در هرج و مرج» از یک نظام سرکوبگر در حکومت عربستان می‌نویسد.

ادامه مطلب...

پلیس بد، پلیس خوب در پرونده هسته‌ای

روزنامه رسالت در سرمقاله امروز خود نوشت: هرگاه تیم مذاکره کننده ۱+۵ می‌خواست امتیاز جدیدی از ایران بگیرد، اسرائیل و کنگره آمریکا با یک تهاجم تبلیغاتی هماهنگ، زمینه لازم را برای پلیس خوب فراهم می‌کردند تا او بتواند خواسته‌اش را تحمیل کند و تیم ایرانی را به تسلیم وا دارد.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است دولت باید در تکلیف خود را با برجام و بدعهدی ها از سوی آمریکا روشن کند چرا که هر چقدر ایران نسبت به برجام عقب نشینی می کند دولت آریکا گستاخ تر می شود./۱۳۲۵/۳۰۲/خ

ارسال نظرات