۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۵۲۶۸۲۵
حجت الاسلام قنبری خبر داد؛

عضویت یک هزار و ۲۳۶ نفر در شوراهای امر به معروف و نهی منکر آذربایجان غربی

قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: در استان ۱۸۵ شورای امر به معروف با عضویت یک هزار و ۲۳۶ نفر شکل گرفته است.
امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان غربی، حجت الاسلام قنبری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به این که قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در سال 94 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است، گفت: در سال جاری 230 برنامه برای هفته امر به معروف و نهی از منکر پیش بینی شده است که در راستای همگانی کردن این فریضه در جامعه و تبدیل شدن این فریضه به یک فرهنگ عمومی و تحقق یافتن اصل هشتم قانون اساسی این برنامه ها اجرا می شود.

حجت الاسلام قنبری افزود: برنامه های هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر با شعار نهضت حسینی امر به معروف و نهی از منکر و ارزش های انقلاب اسلامی از سی و یک شهریور شروع خواهد شد.

وی تجمع بزرگ تجدید میثاق با بزرگ آمر معروف و ناهی از منکر امام حسین در نمازهای جمعه استان، نواخته شدن زنگ امر به معروف و نهی از منکر در آستانه آغاز سال تحصیلی در مدارس استان، برگزاری کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه فنی قاضی طباطبایی ارومیه، نشست علمی با حضور نخبگان حوزه و دانشگاه در دفتر امام جمعه ارومیه، تجمع بزرگ بانوان در جهت تحکیم خانواده،برگزاری مانور تذکر لسانی از سوی طلایه داران امر به معروف، دیدار با خانواده شهدا ویژه امر به معروف و نهی از منکر را از جمله مهمترین برنامه های این هفته دانست.                                          

قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ادامه داد: 185 شورای امربه معروف و نهی از منکر در ادارات، نهادهای قضایی و نظامی مساجد و محله ها با 1236 نفر عضو شکل گرفته است.

حجت الاسلام قنبری اضافه کرد: 3 هزار و 187 نفر نیز در استان مراحل مختلف آموزشی لازم را در ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی طی کرده و موفق به اخذ کارت شناسایی شده اند.

وی در پایان گفت: امسال برای نخستین بار بعد از تجرای قانون از عملکرد شوراهای امربه معروف دستگاه های اجرایی بازرسی شد.

گفتنی است، هفته امر به معروف و نهی از منکر از ۳۱ شهریور ماه همزمان با ماه محرم آغاز می شود./۹۳۶/پ202/ب1

ارسال نظرات