۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۵۲۶۶۷۵
در ایام محرم صورت می گیرد؛

اعزام ۵۵۰۰ مبلغ به بیش از ۱۸ هزار هیأت مذهبی استان تهران

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: ۵ هزار و ۵۳۵ مبلغ و مبلغه به بیش از ۱۸ هزار هیأت مذهبی استان تهران در ایام محرم اعزام می شوند.
خواهران مبلغه/ آرشیوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا ، حجت ‌الاسلام سید ناصرالدین نوری ‌زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران امروز سه‌شنبه (28 شهریور ماه) در همایش «طلایه داران تبلیغ ویژه مبلغات استان تهران» با اشره به ویژه برنامه‌های این ماه که در دو بخش مقدماتی و اجرایی برگزار می‌شود اظهار داشت: از جمله برنامه‌‌های امسال برگزاری 15 همایش طلایه دارن تبلیغ است و ما برای مسؤولان هیأت‌های مذهبی در 18 شهرستان کارگروه‌های تخصصی ویژه مداحان تشکیل داده‌ایم.

وی با بیان اینکه توزیع 700 کتاب ره‌ توشه از دیگر برنامه‌‌های ما است خاطرنشان کرد: 143 هزار و 200 مجلس سخنرانی و عزاداری در ایام محرم در تهران برگزار می‌شود و این امر با توجه به اینکه جمعیت تهران یک ششم جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند حساسیت بیشتری دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران با اعلام این خبر که ساماندهی مبلغان و مبلغات در سامانه سجام انجام می‌شود گفت: بیش از 5 هزار و 535 مبلغه و مبلغ را در این سامانه سازماندهی کرده‌ایم اما این مسأله در حالی است که بیش از 18 هزار و 500 هیئات مذهبی در تهران فعال هستند.

حجت الاسلام نوری زاده با بیان اینکه ما برای پرداختن به فلسفه عزداری از سوی مبلغان، مداحان و امام جماعات مساجد نیز برنامه‌هایی داریم ادامه داد: در این ایام برای 5 هزار مبلغ، 10 هزار مداح و 2 هزار و 676 امام جماعت جلسه توجیهی جهت پرداختن به فلسفه عزاداری برگزار می‌شود و تولیدات محصولات فرهنگی و آموزشی را نیز داریم.

وی تاکید کرد: ما درصدد هستیم که محتوای تبلیغی مناسب نیازهای روز از سوی مبلغات انجام شود برهمین اساس پرداختن به آسیب‌های اجتماعی در بخش‌های خانواده و فضای مجازی و ترویج سبک زندگی اسلامی در این راستا ضروری است. از دیگر برنامه‌‌های ما نیز ارسال پیامک به 10 هزار نفر از گروه‌‌های هدف، هدایت هزار و 350 موسسه و خانه قرآنی شهری و روستایی است./816/پ202/ب1

 

 

ارسال نظرات