۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۵۲۶۶۵۷
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

۱۵۰۰ مبلغ تا پایان دهه نخست محرم در لرستان فعالیت می کنند

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: یک هزار و ۵۰۰ مبلغ به مناسبت آغاز ماه محرم به مناطق شهری و روستایی لرستان اعزام و تا پایان دهه نخست محرم در این مناطق فعالیت تبلیغی دارند.
حجت الاسلام غلامی

به گزارش خبرگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در همایش طلایه داران تبلیغ که در سالن جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، گفت: همایش طلایه داران تبلیغ لرستان در 10 شهرستان استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه روحانیان با اولویت آسیب های اجتماعی در ماه محرم فعالیت تبلیغی خود را آغاز می کنند، افزود: بیش از یک هزار و 500 مبلغ به سراسر استان لرستان اعزام می شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه عنوان داشت: 600 مبلغ بومی در کنار 600 مبلغ غیربومی در ایام محرم فعالیت تبلیغی خود را آغاز می کنند.

وی در ادامه یادآور شد: 400 نفر از خواهران مبلغ نیز در ماه محرم فعالیت تبلیغی خود را در جهت بصیرت بخشی و تبیین نهضت عاشورا آغاز می کنند.

حجت الاسلام غلامی خاطرنشان کرد: مبلغان یک روز پیش از آغاز ماه محرم به مناطق تبلیغی اعزام و تا پایان دهه نخست محرم در مناطق تبلیغی حضور دارند.

وی ابراز امیدواری کرد که در سایه فعالیت تبلیغی مبلغان و انجام رسالت خویش در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغ دین در مناطق تبلیغی به ویژه مناطق محروم در کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش آفرین شوند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: مبلغان با استفاده از فرصتهای تبلیغ و سخنرانی باید همواره به نیازهای روز توجه داشته و از ورود بدعت ها و خرافات در مراسم عزاداری حسینی جلوگیری کنند./9459/پ202/ب1

ارسال نظرات