۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۵۲۶۶۳۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

منبر رسانه مؤثر مبلغ در عرصه تبلیغ است

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت استفاده از فرصتها و ظرفیت های تبلیغی در ایام محرم برای روشنگری نسل جوان و تبیین نهضت عاشورا، گفت: منبر رسانه مؤثر مبلغ در عرصه تبلیغ است و روحانیت باید از این ظرفیت در انجام رسالت خویش بهره مند شود.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ که در سالن جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، گفت: مبلغان ظرفیتی عظیم در جهت روشنگری و بصیرت بخشی در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه ماه محرم از ظرفیت های بزرگ برای تبلیغ دین است، عنوان داشت: با استفاده از این فرصتها باید در جهت تبیین جلوه های معنوی عاشورا بهره مند شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به سربلندی اسلام در دنیا افزود: این مهم حاصل تلاش مبلغان در عرصه های مختلف و ماه محرم است.

ضرورت تبیین نهضت عاشورا در جامعه

وی با تأکید بر ضرورت معرفی و تبیین نهضت عاشورا و قیام امام حسین(ع) در جامعه بیان داشت: این نهضت برای هر قوم و هر ملتی الگو بوده و این الگوها باید در جامعه معرفی شود، اگر معنویت علوی و حسینی را به جوانان نشان ندهیم به سمت عرفان های کاذب خواهند رفت.

مبلغان پرچم داران هدایت هستند

امام جمعه خرم آباد از روحانیان به عنوان پرچم داران هدایت و پیام رسان نهضت خونین عاشورا یاد کرد و گفت: این قشر برای انجام رسالت تبلیغ خویش باید از ظرفیت ها و فرصت های تبلیغی بهره مند شوند.

وی ادامه داد: با استفاده از ظرفیت تبلیغی مبلغان در مناطق شهری و روستایی و بصیرت بخشی بین نسل جوان و در سایه تبیین و تقویت ارزشها می توان نسل جوان را در برابر آسیب های اجتماعی مصون ساخت.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر ضرورت استفاده روحانیان از ظرفیت منبر و مسجد در جهت تبلیغ دین اظهار داشت: منبر رسانه ای مؤثر برای روحانیان در راستای تبلیغ مستقیم واثرگذار است./9459/پ202/ب1

ارسال نظرات