۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۵۲۵۹۷۴
مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه های آزاد اسلامی خوزستان:

دانشگاه امیرالمومنین در راه گسترش مبانی شیعه حرکت می کند

استاد دانشگاه امیرالمومنین گفت: دانشگاه امیرالمومنین مبانی شیعه شناسی را به طور بسیار خوبی در سطح بالایی گسترش داده و پاسخ دهنده مطلوبی برای شبهات برخی از گروه های مخالف حقانیت شیعه است.
حجت الاسلام دکتر براتی

حجت الاسلام فرج الله براتی، مدیر گروه معارف دانشگاه های آزاد اسلامی خوزستان و استاد دانشگاه امیرالمومنین در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: از زمانی که این دانشگاه به همت زعیم حوزه های علمیه خوزستان آیت الله موسوی جزایری پایه گذاری شد، مبانی شیعه شناسی در این دانشگاه به طور بسیار خوبی گسترش داده شد.

مدیر گروه معارف دانشگاه های آزاد اسلامی خوزستان در ادامه بیان داشت: این دانشگاه پاسخ دادن با استدلال به برخی از گروه های گمراهی که شبهات و نیز حقانیت شیعه را زیر سوال می برند، پایه گذاری و تاسیس شد.

این مقام مسؤول تصریح کرد: این دانشگاه سختی های فراوانی از بدو تاسیس تا کنون پشت سر گذاشت تا به این موفقیت ها رسید و امروزه با مدیریت دکتر ناصر سودانی که خود یک شخصیت دانشگاهی است، شاخصه های علمی و دانشگاهی در دانشگاه امیرالمومنین بسیار مشهود است.

استاد دانشگاه امیرالمومنین ابراز داشت: در این دانشگاه مباحث اعتقادی و دینی به ویژه مباحث کلامی در دفاع از حقانیت شیعه بحث و گفتوگو می شود و از این باب در واقع این دانشگاه موفق بوده است.

عضو هیات علمی و مسؤول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اهواز اظهار داشت: در دانشگاه امیرالمومنین مقررات و پرداختن به مباحث علمی و نیز تربیت دانشجویان متعهد و با ایمان سرلوحه کاری ما است./9453/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات