۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۵۲۰۱۴۳
رسانه های امروز در یک نگاه؛

قالیباف از بهشت رفت

خداحافظ شهردار جهادی، زمان وقوع کودتای ۲۸ مرداد!، کودتا در کودتا، آغاز و فرجام نُرمالیزاسیون، آسیب‌های ۴ سالگی، بایدها و نبایدهای ۴۰ سال مدیریت جهادی و انقلابی، عناوینی از مهمترین اخبار رسانه های امروز است.
رسانه ها و مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، خداحافظ شهردار جهادی، زمان وقوع کودتای ۲۸ مرداد!، کودتا در کودتا، آغاز و فرجام نُرمالیزاسیون، آسیب‌های ۴ سالگی، بایدها و نبایدهای ۴۰ سال مدیریت جهادی و انقلابی، عناوینی از مهمترین اخبار رسانه های امروز است که برخی از آنها به خداحافظی قالیبافت از شهرداری تهران پرداختند.

امروز هر شخصی در شهر تهران قدم بزند به تمیزی و فضای آرامبخش این شهر اعتراف می کند و لذت بخش است و این فضای شهری جز با یک شهردار موفق امکان پذیر نیست و باید بعد از ۱۲ سال تلاش بی وقفه باید قدر این افراد را دانست و نباید به فراموشی سپرد.

بخش دیگر رسانه ها به آسیب ها و مشکلات دولت یازدهم اشاره کرده اند که مهمترین این آسیب ها اقتصاد و معیشت مردم بود که امید است در دولت دوازدهم با توجه به وعده هایی که داده شده این مشکلات هر چه زودتر حل شود؛ از دیگر مشکلاتی که می توان در دولت یازدهم به آن اشاره کرد بخش سیاست های خارجی بود که آن گونه که انتظار می رفت در عرصه های بین المللی موفق نبود.

با توجه به موضوعاتی که رسانه های امروز به آن پرداختند در بخش ذیل آماده است که مهمترین آنها را با هم می خوانیم.

خداحافظ شهردار جهادی

روزنامه وطن امروز در تیتر صفحه اول خود نوشت: شهردار تهران در آخرین جلسه شورای اسلامی شهر سند تغییر و تحول شهر را به ریاست دوره چهارم شورا تقدیم و خداحافظی کرد.

ادامه مطلب...

زمان وقوع کودتای ۲۸ مرداد!

روزنامه رسالت در سرمقاله امروز خود نوشت: رهبران فدائیان اسلام که با قیام خود و اعدام انقلابی سران رژیم گذشته، راه را برای ملی‌شدن صنعت نفت هموار کردند، در دوران حکومت یکساله مصدق در دوره دوم نخست‌ وزیری‌اش در زندان به‌سر می‌بردند اما عاملان کشتار مردم در قیام ۳۰ تیر آزاد بودند و حتی به سمت‌های نظامی و امنیتی گمارده شده بودند!

ادامه مطلب...

کودتا در کودتا

روزنامه وطن امروز نوشت: آنچه در روزهای گذشته به طور عیان‌تر پیگیری و تکرار می‌شود، نوعی خوانش و تفسیر از کودتای ۲۸ مرداد است که در آن نقش عوامل و وقایع داخلی به شکلی بیش از حد فریبکارانه پررنگ و برجسته می‌شود تا در نهایت نقش آمریکا و انگلیس در وقوع چنین رویدادی کمرنگ شود.

ادامه مطلب...

آغاز و فرجام نُرمالیزاسیون

روزنامه کیهان در سرمقاله امروز خود نوشت: افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی با وجود ستاندن امتیازات فراوان، بر سر مطالبه سهم بیشتر و در عین حال فرار از پاسخگویی، با دولت دعوا افتاده‌اند. آنها، هم می‌دانند «بی برنامگی» و «ناکارآمدی»، چالش مهم دولت در قبال مطالبات مشروع مردم است.

ادامه مطلب...

آسیب‌های ۴ سالگی

روزنامه وطن امروز نوشت: اینکه کسی تلاش کند از طریق تفسیر ترکیب کابینه فعلی، اولویت‌ها، رویکردهای کلان و خط‌مشی راهبردی دولت روحانی در ۴ سال آینده را دریابد، در واقع طلب روزی ننهاده کردن است.

ادامه مطلب...

بایدها و نبایدهای ۴۰ سال مدیریت جهادی و انقلابی

مدیریت جهادی با مصرف‌گرایی، اشرافیگری و رفاه‌طلبی، تبعیض و ترویج نظام طبقاتی فقیر و غنی، غربگرایی و غربگدایی، سستی و تنبلی، بی‌حالی و انحراف از مسیر آرمان‌گرایی دینی و ایمانی مغایر است.

ادامه مطلب...

راهبرد بی‌راهبرد ترامپ در افغانستان

روزنامه جوان نوشت: بی‌برنامگی ترامپ در راهبرد خود یا به عبارت روشن‌تر، بی‌راهبردی او باعث شده آینده جنگ در افغانستان و نحوه عمل آمریکا در آنجا مبهم‌تر از گذشته شود.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است برخی از رسانه ها به موضوع کودتای ۲۸مرداد پرداختند و به نقش اساسی آمریکا و انگلیس خبیث در بوجود آمدن این کودتا اشاره کردند که این کشورها امروز هم به دنبال شیطنت های خود در منطقه هستند./۱۳۲۵//۳۰۲/خ

ارسال نظرات