۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴
کد خبر: ۵۱۹۳۱۲

آیت الله قبلان جنایت های تروریستی در برخی کشورهای غربی را محکوم کرد

رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان جنایت تروریستی در اسپانیا، آلمان و فنلاند را به شدت محکوم کرد.
آیت الله عبدالامیر قبلان

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عبدالامیر قبلان رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در پیامی، جنایت های تروریستی رخ داده در آلمان، اسپانیا و فنلاند را محکوم کرد و اظهار داشت: این اقدامات وحشیانه ثابت می کند که تکفیری ها یک گروه جنایتکاری به شمار می آید که از اسلام خارج شده و از آموزه های آن منحرف شده است.

وی افزود: تروریست ها ماهیت وحشیانه خود را با بروز فاجعه خونین و کشتار شهروندان بی گناه جهت سیر کردن غریزه جنایتکارانه خود به نمایش گذاشته تا بار دیگر ثابت شود که دشمن همه بشریت هستند.

این عالم لبنانی بر لزوم همبستگی مسلمانان و مسیحیان و قرار گرفتن در یک سنگر علیه تروریست ها و تلاش مشترک جهت نابودی تروریسم و خشکاندن منابع آن تأکید کرد.

آیت الله قبلان همچنین از عملیات ارتش لبنان علیه تروریست ها استقبال کرد و خاطرنشان ساخت: همه دولت ها باید در کنار لبنان قرار گرفته و به حمایت نظامی و سیاسی و مالی آن بپردازند تا شرارت باندهای تکفیری نه تنها از لبنان بلکه از همه کشورها و ملت ها دور شود.

گفتنی است در پی حمله با چاقو در شهر دورگو فنلاند ۲ نفر کشته و چند نفر زخمی شده اند. دست کم شش نفر زخمی شده اند که پنج نفر از آنان زن هستند.

همچنین در پی حمله یک نفر با چاقو در ووپرتال نزدیک به شهر دوسلدورف آلمان تاکنون یک نفر کشته و دو نفر زخمی شده اند./980/ب903/د

ارسال نظرات