۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵
کد خبر: ۵۱۹۱۱۱
روحانی اهل تسنن لبنان:

فقط رژیم صهیونیستی از خطر تروریست ها در امان است

رییس جمعیت الفت لبنان تأکید کرد که تروریسم خطری برای همگان به جز رژیم صهیونیستی است.
شیخ صهیب حبلی در خبرگزاری رسا

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ صهیب حبلی عضو تجمع علمای مسلمان لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد حضرت ابراهیم(ع) در شهر صیدا نسبت به موفقیت عملیات نظامی ارتش علیه تروریست ها ابراز امیدواری کرد و گفت: مقاومت و ارتش در راستای محافظت از لبنان و دوری خطر تروریسم از کشور تلاش می کنند. 

وی بروز ناامنی در اردوگاه فلسطینیان عین الحلوه در صیدا را محکوم کرد و افزود: این مساله با هدف ورود اردوگاه به دایره بحران ناامنی در راستای خدمت به نقشه و طرح بیگانگان صورت می گیرد. گروه های ملی و اسلامی فلسطین باید به اختلافات پایان داده و از انفجار اوضاع در اردوگاه و تبدیل آن به صحنه جنگ جلوگیری کنند.

این روحانی اهل تسنن تأکید کرد که ناامنی در اردوگاه عین الحلوه تهدیدی جدی برای ساکنان اردوگاه و سراسر شهر صیدا به شمار می آید و باید با قدرت در برابر کسانی که می خواهند به امنیت و ثبات اردوگاه ضربه بزنند، ایستادگی کرد.

وی از اعتراض های صورت گرفته در قبال سفر برخی وزیران لبنانی به سوریه ابراز شگفتی کرد و اظهار داشت: هیچ گزینه ای جز هماهنگی با سوریه و بازگشت روابط با این کشور وجود ندارد. دولت لبنان به ویژه رییس جمهور باید از سیاست های دشمنانه دوری کند و تنها به فکر مصالح لبنان و لبنانی ها باشد.

شیخ صهیب حبلی جنایت تروریستی روز گذشته در بارسلون اسپانیا را محکوم کرد و ادامه داد: تروریسم به تهدیدی برای همه جهانیان مبدل شده است و هه کشورهای جهان باید مواضع قاطعی جهت ریشه کن شدن این پدیده و توقف حمایت از آن اتخاذ کنند.

وی خاطرنشان ساخت که تروریست ها خطری برای همه جهانیان به استثنای رژیم صهیونیستی هستند./980/ب۹۰۱

ارسال نظرات