۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۵۱۸۸۷۸
حجت‌الاسلام طیبی فر مطرح کرد؛

مقاومت در برابر سختی‌ها و پایبندی به ارزش‌ها پیام آشکار آزادگان

فرمانده تیپ مستقل رزمی تبلیغی امام صادق(ع) با بیان این که باید حرمت آزادگان در کشور حفظ شود، گفت: امروز زنان و دختران ما باید توجه داشته باشند که حفظ ارزش‌های اسلامی شعار آزادگان بود.
حجت الاسلام طیبی فر، تیپ امام صادق

حجت‌الاسلام طیبی فر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به ایران اظهار داشت: انقلاب اسلامی با ایثارگری‌های رزمندگان دفاع مقدس تثبیت شد و این تثبیت شدن هم با خون شهدا و هم با ایستادگی و مقاومت کسانی بود که در میدان‌های مقاومت به اسارت دشمن در آمدند.

فرمانده تیپ مستقل رزمی تبلیغی امام صادق(ع) افزود: با پیامی که آزادگان از اسارت به دنیا منتشر کردند ماهیت انقلاب اسلامی برای دنیا بهتر تبیین شد و اهداف جمهوری اسلامی برای دنیا خود را نشان داد.

وی با بیان این که ایستادگی آزادگان برای امروز ما درس‌های بزرگی دارد، خاطرنشان کرد: این که در مقابل دشمن نباید سر تسلیم فرود آورد و کسانی که اسیر دشمن شدند در زندان‌های دشمن فریاد زدند و سخن از حجاب و مبارزه با دشمن گفتند و امروز باید مواظبت کرد که فداکاری این فداکاران در جامعه لوث نشود.

حجت‌الاسلام طیبی فر تصریح کرد: اگر آن نوجوان اسیر در مصاحبه‌ای که با آن زن خبرنگار انجام می‌دهد او را دعوت به حجاب می‌کند امروز زنان و دختران ما باید توجه داشته باشند که حفظ ارزش‌های اسلامی شعار آزادگان بود و ایستادگی در برابر سختی‌هایی که دشمن بر آزادگان وارد می‌کرد درسی برای امروز جامعه ما است که با برخی مشکلات نباید هدف بلندی که ارسال پیام نبوی و علوی به همه آزادگان جهان است را فراموش کنیم.

وی با بیان این که باید حرمت آزادگان در جامعه نگه‌داشته شود، افزود: آزادگانی که چندین سال در اسارت بودند و برخی هم در اسارت شهید شدند؛ حالا که این آزادگان به کشور برگشته‌اند باید هم مسؤولان حرمت آن‌ها را نگه‌دارند و هم مردم باید قدرشناس زحمات این آزادگان باشند.

فرمانده تیپ مستقل رزمی تبلیغی امام صادق(ع) با تبریک روز آزادگان خاطرنشان کرد: امیدوارم همه آزادگانی که امروز در چنگال رژیم صهیونیستی و یا در چنگال داعش گرفتار هستند خداوند سبب آزادی آن‌ها را فراهم کند./843/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات