۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۵۱۸۶۶۰
معاون آموزش حوزه علمیه امام صادق اندیمشک خبر داد؛

جذب ۲۲ طلبه در سال تحصیلی جدید/ برگزاری دوره تهذیبی برای طلاب نوورود

معاون آموزش مدرسه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک گفت: در سال تحصیلی جدید ۲۲ طلبه از داوطلبان نخبه و با معدل بالا در مقاطع سیکل و دیپلم در حوزه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک جذب خواهند شد.
برگزاری دوره طلبه انقلابی در مدرسه المهدی اهواز

حجت الاسلام مصطفی دریکوند، معاون آموزش مدرسه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به جذب طلبه در سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: بنا داریم در سال تحصیلی جدید برای پایه اول، 22 نفر در مدرسه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک پذیرش و جذب کنیم.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک در ادامه بیان داشت: نیروهایی که قرار است جذب شوند از لحاظ علمی در سطح بسیار مطلوبی قرار دارند و معدل های آنان اغلب از 18 به بالا است.

این مقام مسؤول درباره مقطع تحصیلی جذب شدگان، تصریح کرد: جذب شدگان مهرماه سال جاری حوزه علمیه امام صادق اندیمشک از دو مقطع تحصیلی سیکل و دیپلم بوده و به ترتیب 12 و 10 نفر هستند.

حجت الاسلام دریکوند خاطرنشان کرد: 22 نفری که قرار است جذب شوند آزمون های ورودی و مصاحبه های مدرسه و مرکز حوزه در اهواز را سپری کردند و هم اکنون دوره اختبار آموزشی خود را مدرسه امام صادق اندیمشک می گذرانند که انتظار می رود این دوره هفته آینده به پایان برسد.

این مقام مسؤول درباره دوره اختبار آموزشی حوزه علمیه امام صادق اندیمشک برای طلاب جدید الورود، اظهار داشت: دوره اختبار آموزشی که طلاب جذب شده در حال سپری کردن آن هستند شامل دروس تجوید، عقاید، صرف و احکام است که در رابطه با حفظ قرآن کریم هم بسیار تمرکز کردیم.

معاون آموزش حوزه علمیه امام صادق اندیمشک با اشاره به شروع دوره تهذیبی جذب شدگان حوزه علمیه امام صادق اندیمشک، ابراز داشت: آخرین دوره قبل از شروع سال تحصیلی جدید، دوره تهذیبی است که در تاریخ دوم شهریورماه سال جاری در اهواز این دوره برگزار و طلاب برای سال تحصیلی جدید آماده خواهند شد.

حجت الاسلام دریکوند ابراز داشت: در سال تحصیلی جدید بنا داریم برای مباحث علوم قرآنی و مقوله حفظ قرآن کریم برنامه های ویژه و زمان های مشخصی جهت تشکیل کلاس برای طلاب به ویژه پایه های چهارم به بالا در نظر بگیریم.

وی در پایان بیان داشت: در سال تحصیلی جدید برای پایه های اول، دوم وسوم در مقوله ادبیات قرار است اهمیت ویژه ای قائل شویم و در این راستا کلاس هایی برای تقویت بحث ادبیات در قالب تجزیه و ترکیب در سال تحصیلی جدید برای طلاب تشکیل شود./۹۴۵۳/ت۳۰۲/ب۱

 

 

ارسال نظرات