۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۵۱۸۱۳۰
با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی؛

مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان شاهین دژ برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان شاهین دژ با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان شاهین دژ برگزار شد

به گزارش خبرگزاری رسا در ارومیه، مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان شاهین دژ با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، حجت الاسلام کریم حسینخانی رییس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان و مقامات و مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم از تلاش و زحمات حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه سابق شهرستان شاهین دژ تقدیر و حکم امامت جمعه حجت الاسلام حسین فصیح نیا از سوی حجت الاسلام کریم حسینخانی، رییس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان آذربایجان غربی به وی اهدا شد.

گفتنی است، در بدو ورود نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و هیأت همراه به شهرستان شاهین دژ، استقبال گرمی از سوی مسؤولان شهرستان شاهین دژ صورت گرفت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و هیات همراه پیش از شروع مراسم تودیع و معارفه با حضور در گلزار شهدای شهرستان شاهین دژ، ضمن قرائت فاتحه قبور شهدا را غبارروبی و عطرافشانی کردند./936/د101/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
France
۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
عالی
0
0