۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۵۱۷۷۴۴
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

مدیران بیت المال را در مسیر حل مشکلات مردم صرف کنند

آیت الله شاهچراغی با تأکید بر ضرورت حرکت برنامه‌ محور دولت و مسؤولان در کاهش بیکاری به عنوان علت اصلی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی، گفت: مدیران بیت المال را در مسیر حل مشکلات مردم صرف کنند.
آیت الله شاهچراغی

به گزارش خبرگزاری رسا در سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای اداری استان به میزبانی سالن یادگار امام خمینی(ره) استانداری سمنان بابیان اینکه توجه به اقتصاد مقاومتی به‌عنوان یک رکن اساسی در راستای کاهش گرفتاری‌های مردم باید ازجمله اولویت‌های دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد، ابراز داشت: بی‌کاری و کمک به رفع آن باید دغدغه اصلی همه مسؤولان قرار گیرد از این رو باید با برنامه‌ریزی جامع و کامل به‌منظور کاهش بیکاری اقدامات فوری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی از فقر و بیکاری ناشی می‌شود، افزود: اگر می‌خواهیم جامعه‌ای سالم داشته باشیم برنامه راهبردی دولت باید رفع مشکلات و معضلات بی‌کاری در جامعه باشد از این رو مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به سهم خود در کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش اشتغال کوشا باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه طی چهار سال آینده همه تلاش‌ها باید در راستای کاهش نرخ بیکاری باشد، ابراز داشت: با برنامه‌ریزی‌های جامع و با اتخاذ تصمیم‌های راهبردی می‌توان به تحقق آرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد ۹۰۰ هزار شغل در جامعه تلاش کرد.

آیت الله شاهچراغی بابیان اینکه انسان با انتخاب خود در دنیا می‌تواند خیرالناس یا شرالناس باشد، ابراز داشت: ملاک خیر الناس بودن، بهره رساندن بیشتر به مردم است و مدیران دستگاه‌های اجرایی در خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی باید از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

وی با بیان اینکه مدیر خیرالناس دارای صداقت بوده و امانت‌دار است، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید بدانند که این میز و سمت‌ها تمام می‌شود پس چه خوب است که  بتوانیم در زمان مدیریت خود دلی را شاد کنیم، بیت‌المال، این قلم و کاغذ که در اختیار مدیران قرار دارد امانتی محسوب می‌شود و باید برای برطرف کردن مشکلات مردم به کار گرفته شود./977/د101/ب1

ارسال نظرات