۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۵۱۶۷۹۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دشمنان با گذر زمان خود را تقویت کرده اند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان نسبت به گذر زمان خود را تقویت کرده اند، گفت: غارت اصلی نسبت به انسان غارت فرهنگی است که در آن دشمن هویت انسانی را غارت می کند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار با خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان اظهار داشت: رسانه ها نقش تعیین کننده ای در کشور دارند و خبرنگاران به صورت میدانی عمل می کنند.

وی با بیان اینکه در 20 سال گذشته دشمن تهاجم فرهنگی را بر علیه ما ایجاد کرد و با فضای بازی که در دنیا به وجود آمد این فرصت را برای سوءاستفاده بیگانگان داد، گفت: مقام معظم رهبری در آن روز درباره تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی هشدار دادند که بقیه رهبران جهان نسبت به این موضوع بی تفاوت بودند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان نسبت به گذر زمان خود را تقویت کرده اند، افزود: غارت اصلی نسبت به انسان غارت فرهنگی است و در آن دشمن هویت انسانی را غارت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: انسان ذاتا موجودی فرهنگی است و دین که از طرف انبیای الهی آمده است وسیله ای برای رشد فرهنگی است.

وی ادامه داد: جایگاه اصلی اسلام جایگاه فرهنگی است، تمام امورات باید با فرهنگ تنظیم شود و اگر فرهنگ در کشور آسیب ببیند دیگر مسائل جامعه نیز دچار آسیب می شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در گذشته دشمن با جنگ نظامی بر بسیاری از امور تسلط پیدا می کردند اما امروز اینطوری نیست و دشمن با جنگ فرهنگی هر کاری می تواند بکند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: به همان میزان که دشمن خود را مجهز کرده است نیروهای درون کشور نیز خود را تجهیز کردند و با تمام وجود دفاع می کنند.

وی افزود: امروز رسانه های کشور پشتوانه قوی دارند و غنایی که در مکتب اسلام است در هیچ جای دنیا نیست و غنایی که در انقلاب اسلامی که برخاسته از اسلام ناب است وجود دارد در هیچ جای دنیا یافت نمی شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: جمهوری اسلامی ایران به حقوق هیچ کشوری تعدی نکرده است و ما برای هیچ کشوری ظلم و ظلم پذیری را جایز نمی بینیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی خطاب به خبرنگاران، عنوان کرد: شما با هنری که در اختیار دارید و حساسیت هایی که می توانید ایجاد کنید در ابطال باطل می توانید مردم را بیدار و در ایجاد بصیرت مردم را هوشیار نگه دارید و رسانه ها نورچشم ملت و خوار چشم دشمنان هستند./880/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات