۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۵۱۶۳۲۱
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

صبر و شکیبایی رمز پیروزی در تمام زمینه ها است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: خارج از اسناد دینی و با توجه به تجربیات، همواره رمز پیروزی در جامعه صبر و شکیبایی بوده و خواهد بود؛ به همین دلیل باید در جامعه فرهنگ صبر، شکیبایی و پایمردی ایجاد شود.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار مسؤولان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح مستقر در استان، اظهار داشت: تمام مردم مسأله امنیت را در جامعه احساس می کنند و به آن توجه دارند.

وی با بیان اینکه اگر در جایی مشکلی وجود دارد به این دلیل است که اطاعت صورت نمی گیرد، گفت: آنچه که در دین و قانون اساسی وجود دارد این است که مرکز فصل الخطاب یک نکته می باشد و حزب، گروه و باند نباید نباید نقشی داشته باشند که متاسفانه نقش دارند و به همین دلیل ملت ضربه اش را می خورد و طمع دشمن نیز به دلیل این رخنه های سازش است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هزینه های سازش بسیار بیشتر از هزینه های چالش است، افزود: دشمن وقتی طمع کند هیچ چیزی را باقی نمی گذارد و می خواهد شما نوکرش باشید هر چند دشمن به نوکر بودن ما هم راضی نیست و می خواهد برده باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: کار نیروهای نظامی و انتظامی و نیروهای مسلح سخت است و نیروهای انتظامی  می توانند فضای مجازی، وسوسه ها و تهاجمات دشمن که یک آسیب هستند را دفع و رفع کنند.

وی با بیان اینکه در تعبیرات دینی آمده است که صبر نسبت به ایمان مانند سر نسبت به تن است، ادامه داد: نقش علما و روحانیون در روحیه نیروهای مسلح، نقش شکیبایی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همواره خارج از اسناد دینی و با توجه به تجربیات رمز پیروزی در جامعه صبر و شکیبایی بوده، است و خواهد بود و باید در جامعه صبر، شکیبایی و پایمردی ایجاد شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: صبر و شکیبایی وقتی ایجاد می شود که هدف به وجود بیاید و باید در هر مسأله ای ابتدا هدف را ایجاد کنیم، تمام امورات جامعه باید هدفمند باشد.

وی با بیان اینکه نیروهای نظامی و انتظامی در تمام مسائل مختلف جامعه سهم دارند، افزود: تهدید و تطمیع برای کسی که به هدف رسیده است هیچ نقشی ندارد، هدف که ایجاد شود صبر هم به وجود می آید و همراه صبر نیز پیروزی هم خواهد بود./880/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات