۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۵۱۵۷۵۹
مسؤول اعزام مبلغ اداره تبلیغات اسلامی استان قزوین:

طرح اوقات فراغت تاثیرات مطلوبی بر جوانان داشته است

مسؤول اعزام مبلغ اداره تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: باتوجه به اینکه مبلغان و مربیان در طرح اوقات فراغت بیشتر با جوانان سرو کار داردند، پس از پایان دوره جوانان به کانونها و حتی برخی از آنها به حوزه‌های علمیه جذب شده‌اند؛ به همین دلیل می توان گفت این طرح از تاثیراتی خوبی برخوردار بوده است.
اوقات فراغت

حجت الاسلام محمدرضا میرزایی، مسؤول اعزام مبلغ اداره تبلیغات اسلامی استان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین با اشار به اعزام مبلغ در طرح اوقات فراغت گفت: طرح اوقات فراغت که از دهم تیر ماه آغاز و تا نیمه مرداد ماه در استان ادامه دارد 147 مربی بومی و 40 مربی از قم اعزام شده‌اند.

وی در ادامه افزود: این مربیان با توجه به سهمیه در شهرستانهای استان و در 16 نقطه قزوین که آسیب پذیر هستند مستقر شده‌اند، همچنین در الموت، کوهین، حسین آباد و نظام آباد نیز پایگاه‌های اوقات فراغت برقرار شد.

مسؤول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین درباره اهمیت برگزاری این دوره ابراز داشت: با توجه به اهمیت جوانان، جذب، هدایت و آشنایی با معارف و احکام دینی و تبلیغ در این خصوص طرح اوقات فراغت برگزار می‌شود و مبلغان و مربیان پیش از آغاز طرح در یک دوره 2 روزه در قم آموزش دیده و توجیهات لازم به ویژه سواد رسانه و برخورد و شناخت با مخاطبین و ارباب رجوع برای آنها صورت گرفته است.

وی با بیان برنامه‌های طرح اوقات فراغت عنوان کرد: در این طرح برنامه‌های متنوعی درنظر گرفته شده و تلاش بر این بوده که این آموزشها منحصر به کلاس نبوده و همراه با اردوها، برنامه‌های ورزشی، بسته‌های فرهنگی متنوع و البته همراه با آموزش قرآن، احکام و معارف باشد.

حجت الاسلام میرزایی سپس به بازده این طرح اشاره کرده و ابراز داشت: باتوجه به اینکه مبلغان و مربیان در طرح اوقات فراغت بیشتر با جوانان سرو کار داردند، پس از پایان دوره جوانان به کانونها و حتی برخی از آنها به حوزه‌های علمیه جذب شده‌اند، در واقع این طرح از تاثیراتی خوبی برخوردار بوده است.

وی در پایان با بیان رتبه اداره تبلیغات در طرح تابستانی گفت: سال گذشته نیز طرح اوقات فراغت برگزار شد و اداره تبلیغات استان بعنوان نفر نخست در برگزاری طرحها و برنامه‌های تابستانی شناخته شد./955/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات