۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۵۱۴۷۷۲
از سوی گروه تبلیغی دبستانی ها؛

اپلیکیشن داستان کودک تولید می شود

مسؤول گروه تبلیغی دبستانی ها از تولید اپلیکیشن داستان کودک خبر داد و گفت: خانواده ها می توانند با به روزرسانی این اپلیکیشن از جدیدترین آثار حوزه کودک استفاده کنند.
کودک

حجت الاسلام محمدکاظم رحیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به فعالیت های گروه تبلیغی دبستانی ها عنوان کرد: این گروه از دو سال پیش فعالیت خود را با مجموعه ای از طلبه ها که در موضوع فناوری اطلاعات و فضای مجازی فعال بوده اند آغاز کرده است.

وی افزود: نام این گروه از جمله معروف امام که فرمودند: «امید من به شما دبستانی هاست» گرفته شده و فعالیت های خود را در حوزه کودک و نوجوان متمرکز کرده ایم.

مسؤول گروه تبلیغی دبستانی ها تصریح کرد: قالب کارهای ما در فضای مجازی و با موضوع کتاب و کتابخوانی است و بازفرآوری و عرضه کتاب توسط طلابی که در این گروه فعالیت می کنند صورت می گیرد.

حجت الاسلام رحیمی تولید و عرضه اپلیکیشن کتابخوانی را از برنامه های مهم این گروه تبلیغی دانست و خاطرنشان کرد: این اپلیکیشن در واقع کتابخانه بزرگی از کتابهای کودک است که برای گسترش فرهنگ کتابخوانی تولید و عرضه می شود و کار استودیویی برای تولید داستان های صوتی نیز یکی از بخش های این اپلیکیشن است که ان شاالله تا آخر تابستان رونمایی می شود.

وی اضافه کرد: محصولات گوناگونی در حوزه کودک توسط گروه تبلیغی دبستانی ها تولید شده است که مجموعه 50 جلدی آفتابگردان برای مجمع جهانی اهل بیت(ع) که درباره پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) است یکی از این آثار می باشد که در کافه بازار ارائه شده  و دو نسخه اندروید و ویندوزی آن وجود دارد.

مسؤول گروه تبلیغی دبستانی ها ادامه داد: مجموعه 30 جلدی زائر کوچولو برای حرم حضرت معصومه(س) و 30 داستان صوتی برای ستاد اقامه نماز نیز از دیگر تولیدات ما است.

حجت الاسلام رحیمی تأکید کرد: تمامی این آثار در نرم افزار و اپلیکیشنی که در حال تولید است وجود دارد و خانواده ها می توانند پس از دریافت، با به روز رسانی آن از جدیدترین آثار حوزه کودک و نوجوان استفاده کنند.

مسؤول گروه تبلیغی دبستانی ها در ادامه ابراز کرد: افزون بر اپلیکیشنی که اشاره شد، مجموعه 30 جلدی قصه های حیوانات نیز در دست تولید است که هم به صورت مکتوب چاپ می شود و هم در اپلیکیشن مورد استفاده قرار می گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حمایت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه از فعالیت های این گروه تبلیغی تاکنون مناسب بوده و هر جا به مشکلی برخوردیم، از حمایت های دفتر تبلیغات استفاده کرده ایم و در واقع آنها پشتوانه بسیار خوبی برای ما بوده اند./872/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات