۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۵۱۴۴۸۷
تجمع علمای مسلمان لبنان:

تعویق نشست اتحادیه عرب نشان دهنده توطئه حاکمان عرب است

علمای شیعه و سنی لبنان از تعویق نشست وزیران خارجه اتحادیه عرب به عنوان دلیلی بر توطئه چینی حاکمان عرب علیه فلسطین یاد کرد.
تجمع علمای مسلمان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، تجمع علمای مسلمان لبنان در پیامی به بررسی آخرین تحولات منطقه به ویژه فلسطین پرداخت و نوشت: تحولات امنیتی و سیاسی در منطقه، ترجمه عملی اقدامات رژیم صهیونیستی علیه قدس به شمار می آید. دشمن از درگیر شدن اعراب با جنگ های ویرانگر جوامعشان نهایت استفاده را برده و از تمسک حاکمان برخی کشورهای عربی به پست و مقام که بر اساس توطئه صورت می گیرد، برای اهداف خود سود می برد.

این تجمع افزود: به مدافعان مسجد الاقصی و همه ملت فلسطین به دلیل ایستادگی قهرمانانه در برابر تروریسم صهیونیستی درود می فرستیم. آنان در حالی در برابر صهیونیست ها ایستاده اند که جهان عرب سکوت اختیار کرده و به توطئه با دشمن می پردازد.

در ادامه این پیام از تعویق نشست وزیران خارجه اتحادیه عرب از زمان محاصره مسجد الاقصی به شدت انتقاد کرده و این مساله را نشان دهنده توطئه حاکمان عرب دانست.

تجمع علمای مسلمان از پیروزی مقاومت و ارتش لبنان بر تروریست ها در عرسال تقدیر کرد و اظهار داشت: امیدواریم لبنان به صورت کامل از لوث داعش پاکسازی شود تا دولت بتواند خواسته های اجتماعی ملت لبنان و آوارگان سوری را برآورده سازد./980/ب903/د

ارسال نظرات