۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۰
کد خبر: ۵۱۴۲۸۸

آزمون ورودی سطح ۴ مدرسه علمیه عالی نواب برگزار شد

آزمون ورودی سطح ۴ مدرسه علمیه عالی نواب در سه رشته کلام جدید، فقه مقارن و کلام مقارن در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار شد.
آزمون

حجت الاسلام علیرضا یعقوبی، معاون آموزش و پژوهش مدرسه علمیه عالی نواب، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: آزمون ورودی سطح 4 مدرسه علمیه عالی نواب در سه رشته کلام جدید، فقه مقارن و کلام مقارن پنج شنبه و جمعه، پنجم و ششم مرداد ماه در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار شد.

معاون آموزش و پژوهش مدرسه علمیه نواب با بیان این که 16 نفر از مجموع 25 نفر ثبت نام کرده در این آزمون شرکت کردند، تصریح کرد: 13 ماده درسی در آزمون ورودی سطح 4 مدرسه علمیه نواب امتحان گرفته می شود که زبان انگلیسی و ادبیات عرب در همه رشته های کلام جدید، فقه مقارن و کلام مقارن مشترک است.

وی با بیان این که در رشته های فقه مقارن 8 ماده درسی، در کلام جدید 7 ماده درسی و در کلام مقارن 6 ماده درسی مورد امتحان قرار می گیرند، بیان کرد: مواد امتحانی کلام جدید و مقارن فلسفه، الهیات، منطق و کشف المراد و مواد درسی فقه مقارن تاریخ تطور، مکاسب، کفایه الاصول، الاصول العامه للفقه المقارن، الفقه علی المذاهب الخمسه و دروس فقهیه فی القواعد الفقهیه است.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان این که پذیرفته شدگان در آزمون کتبی برای مصاحبه علمی دعوت می شوند، خاطر نشان کرد: نتایج آزمون نیز تا نیمه شهریور از طریق سایت حوزه علمیه خراسان اعلام می شود./۸۶۴/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات