۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۵۱۴۲۶۵
امام جمعه شریف آباد:

آمریکا‌ از همان ابتدا بنایی به اجرای قوانین برجام نداشت

امام جمعه شریف آباد با بیان اینکه برجام یک کار ناکارآمد بود، گفت: آمریکا‌ از همان ابتدا بنایی به اجرای قوانین برجام نداشت.
حجت الاسلام خداپرست

حجت الاسلام قاسم خداپرست امام جمعه شریف آباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره نقض برجام و عدم پاسخ به آن از سوی ایران گفت: ترامپ با ادعای اینکه ایران تروریسم است به اعمال تحریم‌های تازه دست زد و بر همگان ثابت کرد که آنان برجام مورد تایید خودشان را هم قبول ندارند.

وی افزود: این در حالی بود که ایران از همان ابتدا با پایبندی به بندهای برجام تمامی تعهدات خود را به صورت یکطرفه انجام داد.

 حجت الاسلام خداپرست با تاکید بر اینکه دولت باید در برابر نقض برجام موضعی شفاف داشته باشد، بیان داشت: آقای ظریف در مصاحبه‌ خود با شبکه تلوزیونی سی ان ان با بیان اینکه ترامپ روح و جسم برجام را نقض کرده؛ درست گفتند اما قابل توجه اینجاست که رهبر معظم انقلاب بارها به عهد شکن بودن و قابل اعتماد نبودن آمریکا اشاره فرمودند اما متاسفانه با سهل انگاری برخی امروز این واقعیت رخ نشان داده است.

امام جمعه شریف آباد موضع گیری مسؤولان عالی رتبه کشور در برابر اقدامات خصمانه دشمنان را آزمونی سنگین دانست و گفت: مسؤولان کشور باید هر چه سریع‌تر در برابر تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان که با عنوان برجام انجام می‌دهند موضع گیری جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه برجام یک کار ناکارآمد بود، تصریح کرد: دشمن به این مهم که تحریم حربه‌ای پوسیده برای به زانو درآوردن ملت ایران بود اذعان دارد بنابراین برجام را پیش کشیدند تا توسط آن ملت ایران را در فشار قرار دهند./۸۱۳/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات