۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۵۱۳۸۶۰
امام جمعه شهریار:

وظیفه بانوان، تحکیم کانون خانواده و پرورش نسل آینده است

امام جمعه شهریار گفت: بانوان جامعه اسلامی همواره می‌توانند با حفظ عفت، حجاب و الگوبرداری از سیره اهل بیت(ع) در پیشگاه خداوند متعال در دنیا و آخرت سعادتمند و سربلند باشند.
سالمی جشن روز دختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جشن میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار شهرستان شهریار و با سخنرانی حجت الاسلام موسی سالمی امام جمعه این شهرستان و مولودی‌خوانی برادران پناهی شامگاه سه شنبه سوم مردادماه ۹۶ در میدان شهدای گمنام شهرستان شهریار و در جوار آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام سالمی ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س)، گفت: نام‌گذاری روز میلاد حضرت معصومه(س) به عنوان روز دختر از افتخارات دختران جمهوری اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: همچنین برای همه بانوان و دختران ایران اسلامی مایه مباهات است که الگوی خود را به ویژه در عفت و حجاب، حضرت فاطمه زهرا(س) و دخت گرامی ایشان حضرت زینب کبری(س) و حضرت فاطمه معصومه(س) قرار دهند، افتخار ما ایرانی‌ها به میزبانی حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) است، باید به این عزیزان توسل کنیم، جای دور نرویم.

امام جمعه شهرستان شهریار با بیان این که ائمه معصومین(ع) و حضرت فاطمه(س) از وضعیت شیعیان و مشکلات آنها به خوبی آگاه هستند، اظهار داشت: خواهران دینی ما می‌توانند با حفظ عفت و حجاب و الگوبرداری از اهل بیت(ع) فرمایشات ایشان را همواره زنده نگه دارند و با اجتناب از برخی مدل‌های حجاب که مورد پسند این خاندان بزرگوار است، در پیشگاه خداوند و اهل بیت(ع) سعادتمند و سربلند باشند.

وی با تأکید بر این که کشور ما مملو از دختران و زنانی است که حجاب و عفاف را به خوبی رعایت می‌کنند، گفت: عظمت زنان و دختران پرورش نسل آینده و تحکیم کانون خانواده است./966/پ202/ب1

ارسال نظرات