۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۵۱۳۴۴۰

پیام آیت الله نابلسی درباره عملیات آزادسازی لبنان از تروریسم

امام جمعه صیدا به نیروهای شرکت کننده در عملیات آزادسازی جرود عرسال پیامی صادر کرد.
آیت الله نابلسی امام جمعه صیدای لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی امام جمعه صیدای لبنان به نیروهای مقاومت اسلامی شرکت کننده در عملیات علیه تروریست های داعش و جبهه النصره در منطقه جرود عرسال و القلمون پیامی صادر کرد.

این پیام به شرح ذیل است؛

ای مجاهدان قهرمان

شما چشم و جبروت و طلای کرامت و صحنه شرافت ما به شمار آمده و آرزویی هستید که بزرگ بود تا اینکه پرچم پیروزی در عراق و سوریه و یمن به  اهتزاز درآمد. قدس شریف همچنان چشم خود را می گشاید تا قافله مهدویانی که جاده های آن را به عطر ریحان خوشبو می کنند، از راه برسند.

شما در حال ثبت پیروزی هستید و ما انتظار موفقیت بیشتری داریم و افزایش حقیقت و کرامت را پس از سال های طولانی مملو از خفقان و سیاهی را خواستاریم.

ای قهرمانان شجاع؛ 

برای ما افتخار بزرگی است که بر قدم هایتان بوسه بزنیم و افتخار می کنیم که پیشتانی خود را پایین بیاوریم تا به دستهایتان متبرک شود.

ما در آستانه هلاکت قرار داشتیم تا اینکه کشتی شما برای نجات ما آمد. در حال ورود به دوران نکبت طولانی مدتی بودیم تا اینکه شما روح را به جسممان بازگرداندید و نزدیک بود سیل ذبح به لبخند زنان و شادی کودکانمان پایان دهد تا اینکه مردانگی شما به صحنه آمد و امیدهای ما بر اساس فداکاری شما زنده شد.

ای مهدویان؛

شما در حال بازپس گیری زمن و حق و آب و آسمان و دینی هستید که سارقان می خواستند یاد و حقیقت و پاکی آن را محو کنند. 

پس اشک و نماز و دعا و تضرع ما تقدیم شما باد.

میدان های ما را غرق در نور کردید؛ ای نورهای زندگی و ای زیباترین مردان و شریف ترین و پاک ترین مردان.

خداوند تلاش های شما را ارج نهد و عرقتان را مبارک کند و به خون شما برکت دهد./980/ب902/د

ارسال نظرات