۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۵۱۳۲۸۹
سردار صفاری:

دغدغه انقلاب دینداری و سبک زندگی اسلامی در سایه عدالت است

فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) با بیان اینکه انقلاب در جهت مبارزه و مقابله با فساد، آقازاده پروری و حقوق‌های نجومی شکل گرفت، گفت: مهمترین دغدغه انقلاب دینداری و سبک زندگی اسلامی در سایه عدالت است.
صفاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار مرتضی صفاری فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع)، یادوارده سردار شهید نورعلی شوشتری شهید وحدت و امت واحده امنیت پایدار عصر امروز در مصلای بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، گفت: هدف از برگزرای یادواره‌ شهدا باید معرفی ویژگی‌ها و خصوصیات رفتاری و عملی شهدا باشد.

وی افزود: این خصوصیات برای عبرت گرفتن مردم و نسل جوانان بسیار حائز اهمیت است اما متاسفانه در بسیاری از یادواره‌ها توجه به این مهم مورد غفلت قرار می‌گیرد.

سردار صفاری با اشاره به 200 هزار شهید انقلاب اسلامی، بیان داشت: ما از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز شهدای بسیاری در مبارزه با منافقان، دوران دفاع مقدس و امروز در مبارزه با گروه تکفیری داعش تقدیم نظام اسلامی ایران کرده‌ایم.

فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) ادامه داد: ایران در دوران رژیم شاهنشاهی در همه زمینه‌ها به آمریکا و دشمنان مستکبر وابسته بود ملت انقلاب کردند تا دست دشمنان را از کشور کوتاه کنند تا دیگر در توافقات یک‌طرفه چیزی به آنان عطا نکنند.

سردار صفاری اضافه کرد: ما انقلاب کردیم تا دیگر آقازاده‌ها شکل نگیرند و حقوق‌های نجومی وجود نداشته باشد اما متاسفانه امروز حقوق‌های نجومی نه تنها مسیر خود را طی می‌کند بلکه قانونی هم می‌شود، اهداف شهدا چیزی جز این بود آنان شهید شدند تا احکام الهی در جامعه جاری و زمینه ظهور حضرت را فراهم کنند.

فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) با اشاره به فسادهای دوران رژیم شاهنشاهی، گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی وجود کاواره‌ها، مغازه‌های شراب فروشی و اعتیاد مردم نشان از گستردگی فساد در جامعه بود به همین سبب انقلاب شد تا با فساد مبارزه شود اما امروز انتهای سند 2030، کنسرتهای مشترک و فروش پنهانی شرب حرام به کجا خواهد انجامید.

وی افزود: هدف شهدا کلمةالله بود متاسفانه امروز برخی حاکمیت الله را به انسان می‌دهند نه به خداوند متعال، امروز حقوق بشر سراسر نقض حقوق بشر و به زیان انسان تنظیم شده است.

سردار صفاری ادامه داد: شهدا با کنار زدن حکومت شاهنشاهی درصدد تثبیت حکومت اسلام بودند دغدغه آنان دین و سبک زندگی اسلامی مملو از عدالت بود متاسفانه امروز برخی افراد که مدرکشان را هم از غرب گرفته‌اند مانع اجرا شدن احکام دینی در کشور هستند./۸۱۳/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات