۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۵
کد خبر: ۵۱۳۲۸۱
در قم برگزار شد؛

تجمع اعتراضی طلاب غیر ایرانی به دستگیری و ضرب و شتم سید محمد کاظم شبیب

تجمع اعتراض به دستگیری و ضرب و شتم حجت‌الاسلام سید محمد کاظم شبیب امام جمعه شهر مظفر پور کشور هند عصر امروز در مدرسه علمیه حجتیه قم برگزار شد.
تجمع اعتراض تجمع طلاب هندی حوزه علمیه قم در اعتراض به حمله پلیس هند به طلاب شیعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، تجمع اعتراض به دستگیری و ضرب و شتم حجت‌الاسلام سید محمد کاظم شبیب امام جمعه شهر مظفر پور کشور هند عصر امروز در مدرسه علمیه حجتیه قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام سید عرفان مهدی مؤسس مدرسه غیر حوزوی «هلی سیتی» در قم، حجت‌الاسلام سید نصرت علی‌جعفری رییس تشکل های اتحادیه فرهنگی جامعة المصطفی(ص) و سایر طلاب هندی فعال در عرصه های دینی در این جلسه حضور داشتند.

همچنین طلاب حاضر در جلسه دستگیری و ضرب و شتم حجت‌الاسلام سید محمد کاظم شبیب امام جمعه شهر مظفر پور کشور هند را محکوم کرده و رسیدگی هرچه زودتر به آن را از مسؤولان شهر مظفرپور خواستار شدند.

حجت‌الاسلام رضوی در این جلسه گفت: این تجمع ها باید پرشورتر برگزار شود تا همگان بدانند که با اهانت به روحانیت نمی توانند کاری از پیش ببرند چراکه ما از مظلومان با تمام وجود حمایت می کنیم.

وی همچنین این اقدام را محکوم کرد و گفت: همه ما باید با از تمام قوا در جهت حفظ و نشر معارف دینی مایه بگذاریم تا هیچ کس به خود جرأت ندهد به خادمان فرهنگ دینی اهانت کند./978/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات