۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۵۱۲۸۹۵
همزمان با هفته کرامت؛

همایش حجاب و عفاف در لرستان برگزار می شود

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری همایش حجاب و عفاف در استان خبر داد و گفت: این همایش به منظور ترویج و فرهنگ حجاب و مقابله با بدحجابی و بی حجابی برگزار می شود.
حجت الاسلام غلامی

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: همایش فرهنگ«حجاب و عفاف» در استان برگزار می شود.

وی برگزاری این همایش را فرصتی برای نهادینه سازی این فرهنگ بین جوانان و تبیین ارزشها عنوان کرد و افزود: این همایش دهه کرامت برگزار می شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان ترویج فرهنگ حجاب و عفاف را لازمه حفظ ارزشها خواند و گفت: ترویج این مهم در حفظ سلامت روانی و ارتقای اخلاق و معنویت جامعه مؤثر است.

وی با بیان اینکه گسترش فرهنگ حجاب و عفاف تأمین کننده آرامش خانواده ها و جامعه است، اظهار داشت: خانواده در راستای نهادینه سازی این مهم نقش بسزایی دارند.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه در برگزاری همایش حجاب و عفاف از برترین‌های حجاب تجلیل می‌شود، عنوان کرد: فراخوان کلی به منظور شرکت عموم دختران و بانوان در این همایش اعلام می شود.

وی در ادامه یادآور شد: در این همایش از مادران و همسران شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و شهدای ارزش‌های دینی و کسانی که مظلومانه در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف کار می‌کنند، تجلیل می‌شوند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان برگزاری مسابقاتی با محوریت حجاب و عفاف و همایشهایی در این زمینه در محیط های تفریحی را از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که منظور ترویج فرهنگ حجاب و عفاف اجرا می شود.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به آموزش و تربیت بیش از 40 نفر از فعالان حوزه حجاب و عفاف در استان خاطرنشان کرد: این افراد در سایه انجام فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر در راستای ترویج و تبیین فرهنگ حجاب اقدام می کنند./۹۴۵۹/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات