۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۵۱۲۷۵۸
امام جمعه موقت کرمان:

سبک زندگی اسلامی زمینه ساز سعادت دنیوی و اخروی است

امام جمعه کرمان موقت گفت: سبک زندگی اسلامی بر پایه اسلام ناب محمدی است و همه کسانی که در بلاد اسلامی زندگی می کنند وظیفه دارند که برای بهتر شدن زندگی اسلامی تلاش کنند
حجت الاسلام و المسلمین مهدی عربپور مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام مهدی عربپور امام جمعه موقت کرمان امشب در مسجد امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به توصیه های امام صادق(ع) به فرزندشان امام موسی کاظم(ع)، اظهار داشت: فرد مسلمان باید برای فراهم کردن اسباب زندگی خود تلاش کند و به آنچه که در زندگی خود دارد قانع باشد.

وی افزود: کسی که مسلمان است نباید خود را در جامعه انسانی بزرگ معرفی کند و دیگران را تحقیر کند.

امام جمعه موقت کرمان عنوان کرد: هیچگاه فرد مسلمان نباید اسرار و عیوب مردم را افشا کند و سبب ناراحتی در جامعه شود.

وی تاکید کرد: مسلمانی که در یک جامعه اسلامی زندگی می کند نباید شریک ظالمان برای ظلم کردن به مردم شود و فرد مسلمان تا می تواند باید از انسان های ظالم دوری کند.

امام جمعه موقت کرمان اظهار کرد: کسی که مسلمان است باید از جلساتی که گناه و فتنه در آن رواج دارد دوری کند و خود را به جلسات بزرگان و عالمان برساند.

وی با بیان اینکه فرد مسلمان وظیفه دارد برای وقت خود برنامه ریزی کند، اظهار داشت: فرد مسلمان باید از جلساتی که در آن مورد اتهام قرار می گیرد پرهیز کند.

حجت الاسلام عربپور تصریح کرد: یک مسلمان باید از امر به معرف و نهی از منکر غافل نشود و مردم را به کارهای خدا پسندانه دعوت کند.

وی بیان کرد: یک فرد مسلمان باید از سخن چینی و کینه دوزی با دیگران دوری کند به زیارت افراد صالح برود.

امام جمعه کرمان موقت کرمان در پایان گفت: سبک زندگی اسلامی بر پایه اسلام ناب محمدی(ص) است و همه کسانی که در بلاد اسلامی زندگی می کنند وظیفه دارند که برای بهتر شدن زندگی اسلامی تلاش کنند./972/پ۲۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات