۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۵۱۲۶۹۹
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد خوزستان:

شورای نگهبان چشم تیزبین انقلاب و نظام اسلامی است

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد خوزستان گفت: شورای نگهبان چشم تیزبین انقلاب است که به عنوان یک نهاد نظارتی در نظام جمهوری اسلامی فعالیت می کند.
حجت الاسلام جوانمردزاده

حجت الاسلام عبدالباری جوانمردزاده، مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، یکی از نعمت های انقلاب اسلامی و عنایت های امام راحل را تأسیس شورای نگهبان دانست و گفت: این شورا پاسداری از احکام اسلام و قانون اساسی را بر عهده دارد و در حقیقت چشم انقلاب و به عنوان یک نهاد نظارتی در نظام جمهوری اسلامی فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه همه قوانین مجلس شورای اسلامی پیش از ابلاغ باید مورد تأیید شورای نگهبان قرار گیرد، افزود: همچنین صلاحیت همه نامزدهای انتخاباتی به جز شورای شهر و روستا باید به تأیید شورای نگهبان برسد که این امور نشان دهنده عظمت و جایگاه شورا و نقش به سزای آن در استمرار انقلاب اسلامی است.

این مقام مسؤول اضافه کرد: اسلامیت هر دولت و نظامی وابسته به رهبری فقیه جامع الشرایط و قانون اسلامی است؛ از این رو شورای نگهبان رکن رکین انقلاب اسلامی و چشم تیزبین و هوشیار نظام تلقی می شود و در این هفت دوره به ویژه دوره اخیر انتخابات ریاست جمهوری به وظایف محوله عمل و پاسدار و امانت دار امت بود.

حجت الاسلام جوانمردزاده با اشاره به اینکه شورای نگهبان همواره مورد تجلیل رهبری قرار می گیرد، اظهار داشت: صلابت، شفافیت و عزم جزم آیت الله جنتی در مقابله با هر گونه انحراف و نابسامانی ستودنی است.

وی در پایان گفت: آیت الله جنتی در راه انقلاب و نظام اسلامی مجاهدت های فراوانی کرده و همواره برای اعتلای نظام اسلامی محکم و مقتدر ایستاده است./۹۴۵۶/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات