۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۵۱۲۴۵۶

مراسم تودیع و معارفه امام جمعه اسلام آباد غرب برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب با حضور مسؤولان در شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.
امام جمعه اسلام اباد غرب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب پیش از ظهر امروز با حضور مسؤولان در شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.

حجت الاسلام سید امیر محمدی پور امام جمعه سابق اسلام آباد غرب در این مراسم ابراز داشت: انقلاب اسلامی با زحمات و مجاهدت های فراوان به وجود آمده است بنابراین باید همگی در مسیر انقلاب و اسلام و در جهت حفظ دستاوردهای امام خمینی (ره) و شهدا گام برداریم.

امام جمعه سابق اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه نماز جمعه اساسی ترین سنگر است تصریح کرد: نماز جمعه به عنوان اساسی ترین سنگر مردمی اسلام و انقلاب را از ناتوی فرهنگی دشمن حفظ می کند.

وی در ادامه افزود: نماز جمعه همواره مرکز پاسداری از انقلاب و اسلام است بنابراین باید در استحکام این سنگر مردمی پای کار و کوشا باشیم.

حجت الاسلام محمدی پور بیان داشت: تمام تلاش بنده در جهت ارشاد و هدایت مردم و جذب جوانان به سمت مسائل دینی و فرهنگی بود و در هر سنگری که باشم نسبت به این مهم جدیت لازم را خواهم داشت.

استاد حوزه علمیه در پایان گفت: امید است مردم و مسؤولان شهرستان اسلام آباد غرب با حجت الاسلام محمد طاها مهری همراه و همفکر باشند و در زمینه خدمت به انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

حجت الاسلام محمد طاها مهری امام جمعه جدید شهرستان اسلام آباد غرب در ادامه بیان داشت: باید همراه با مردم بوده و نسبت به رفع مشکلات و درد مردم جدیت لازم را داشت.

امام جمعه جدید شهرستان اسلام آباد غرب خاطرنشان کرد: دفتر امام جمعه باید مأمن امنی برای مردم باشد.

وی در پایان تأکید کرد: باید وحدت و یکدلی را محور قرار داد تا نظام در برابر هجمه های دشمنان ایمن بماند./۸۵۷۱/پ202/ب1

ارسال نظرات