۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۵۱۲۴۰۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

ترویج آموزه های قرآنی در ارتقای فرهنگ دینی جامعه مؤثر است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به انجام فعالیت های قرآنی از سوی تبلیغات اسلامی، گفت: هدف از اجرای این برنامه ها انس بیشتر جوانان با قرآن و تبیین آموزه های دینی برای ارتقای فرهنگ دینی جامعه است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت‌الاسلام مهدوی­، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت سازمان دارالقرآن الکریم بیان داشت: این نهاد از ابتدای تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به صورت معاونت در سازمان فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه سازمان دارالقرآن امروز پس از گذشت سالها به سازمانی مستقل و گسترده تبدیل شده است، افزود: این نهاد با فعالیت گسترده خود موجب شده تا سازمان تبلیغات اسلامی به یکی از مهمترین نهادهای قرآنی کشور تبدیل شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به فعالیتهای قرآنی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: این نهاد فعالیتهای قرآنی مؤثری انجام داده است.

وی یادآور شد: تبلیغات اسلامی در حوزه قرآنی با استفاده از تمام قدرت و توان خود و با بهره ­گیری از ظرفیت مراکز قرآنی شهری و روستایی، اقدامات اثر گذاری در توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و مفاهیم ارزشمند آن در سطح استان انجام داده است.

حجت الاسلام مهدوی فرهنگ قرآنی را مایه حیات جامعه دانست و گفت: تبیین و ترویج فرهنگ قرآنی در رشد و ارتقا فرهنگ جامعه نقش آفرین است.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه های قرآنی و فعالیت تبلیغی تلاش می شود نسل جوان را با تعالیم دینی و قرانی آشنا ساخت و زمینه انس بیشتر با قرآن را فراهم کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان انس بیشتر جوانان را با قرآن موجب افزایش سطح بصیرت این قشر، تحکیم باورهای دینی و مصون سازی جوانان در برابر هجمه های فرهنگی عنوان کرد./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات