۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۵۱۲۰۴۰
مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان:

پروژه های عمرانی مدارس علمیه خواهران لرستان در حال اجرا است

مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان از اجرای پروژه های عمرانی مدارس علمیه خواهران استان خبر داد و گفت: بر اساس نیاز مدارس و ارتقا وضعیت فیزیکی مدارس، عملیات ساخت برخی مدارس شهرستانها در حال اجرا است.
ساخت مدرسه

حجت الاسلام سیدعلی موسوی، مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به وضعیت مدارس علمیه خواهران استان اشاره و عنوان کرد: مرکز مدیریت استان طرح هایی در دست ساخت دارد.

وی با اشاره به اینکه مدرسه علمیه زینبیه خرم آباد هم اکنون در حال ساخت است، افزود: ساخت این مدرسه با رشد مطلوبی همراه است.

مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان اظهار داشت: با ساخت و تکمیل مدرسه علمیه زینبیه خرم آباد طلاب این مدرسه با امکانات بهتر و مناسب می توانند به تحصیل خود ادامه دهند.

وی در ادامه یادآور شد: مدرسه علمیه زینبیه خرم آباد هم اکنون در سطح سه و در رشته تخصصی تفسیر و علوم قرآنی فعالیت دارد.

حجت الاسلام موسوی فراهم بودن امکانات فیزیکی و آموزشی را امری مهم و ضروری برای تحصیل طلاب خواند و گفت: با فراهم کردن شرایط لازم تلاش می شود موانع پیش روی طلاب در امر تحصیل برداشته و امکانات رفاهی آموزشی طلاب فراهم شود.

وی در حال ساخت بودن ساختمان مدرسه علمیه خواهران شهرستان نورآباد را از دیگر پروژه های عمرانی حوزه علمیه خواهران لرستان عنوان کرد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به کمبود امکانات و فضای فیزیکی مدرسه علمیه خواهران کوهدشت بیان کرد: اقدامات لازم در جهت تملک و تهیه زمین جهت ساخت این مدرسه نیز انجام شده و عملیات ساخت به زودی آغاز خواهد شد./302/9459/ب1

ارسال نظرات