۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۵۰۸۳۷۵
رييس تبليغات اسلامی كاشان:

انتظار فرج باید همراه با عمل باشد

رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان كاشان، گفت: انتظار امام زمان(عج) بايد از حرف خارج و همراه با عمل باشد،تا انتظار فرج هرچه زودتر به پايان برسد.
حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني عصر جمعه در مراسم يادبود شهدا در جوار شهداي گمنام فخره از توابع شهرستان كاشان، گفت: منتظر واقعي را باید کسي دانست که به واجبات و ترک محرمات اهميت بدهد و آن را سرلوحه امور زندگي خود قرار دهد.

وي افزود:يک منتظر واقعي بايد با ترفندهاي دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوري اسلامي آگاهي داشته و براي مبارزه با آن آمادگي لازم داشته باشد و بتواند توطئه هاي دشمن مقابله كند و مرعوب دشمن نشود.

حجت الاسلام حسيني يادآور شد: مفهوم انتظار آمادگي براي برخورد با انحرافات، رذائل اخلاقي و پاکسازي جامعه از گناه و معاصي است، از اين رو در روايت است كه قيچي ظهور در دست مردم است و اين مردم هستند كه با عمل خود زمينه ظهور را فراهم ميكنند، بنابراين نگاه خداوند نگاه به عمل ما است.

رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان كاشان، اظهار داشت: زماني که پذيرش منجي عالم  بشريت در جامعه فراهم  شود و همه چيز براي ظهور آماده باشد در آن زمان است كه پرده غيبت کنار مي رود و حجت اش را آشکار مي‌كند.

وي در ادامه يكي از شاخصه مهم انتظار را تبعيت از ولايت مطلقه فقيه دانست و يادآور شد: تبعيت از ولايت مطلقه فقيه مقدمه رسيدن به اهداف امام زمان(عج) است.

حجت الاسلام حسيني، بصيرت را يکي از موضوعات مهم منتظران در مقطع کنوني خواند و افزود: ايجاد داعش براي اسلام ستيزي در مقابل موج اسلام خواهي و ايجاد شبهات جهت سست کردن اعتقادات نسل جوان ما از مسائل مهم دوران غيبت است که در صورت غفلت از آن سبب خسران در باورهاي مهدويت خواهد شد.

رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان كاشان، يادآور شد: امروز بيش از هر زمان ديگر لزوم بصيرت افزايي بيش از هر دوره ديگري احساس مي‌شود.

حجت الاسلام حسيني در ادامه با گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب و هشت دفاع مقدس و شهداي مدافع حرم با معرفي ابعاد وجودي و جان فشاني و فداکاري شهدا، عنوان كرد: امروز نسل جوان ايران اسلامي  باید از افکار و سيره شهدا پيروي كنند./1307/پ۲۰۲/ج۱

ارسال نظرات