۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۵۰۸۱۶۵
امام جمعه همدان:

ضرورت بسترسازی برای همه گیر شدن فرهنگ توجه به محرومان

آیت الله طه محمدی گفت: بسترسازی فرهنگی برای همه گیر شدن فرهنگ توجه به محرومان باید انجام شود و تا زمانی که مردم به میدان نیایند رسیدگی به این همه افراد گرفتار در جامعه با شرایط کنونی ممکن نیست.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان صبح امروز در دیدار جمعی از طلاب حوزه علمیه همدان با اشاره به اهمیت توجه به خدامحوری در زندگی اظهار داشت: انسان باید به گونه ای رفتار کند که رضایت خداوند را بر همه چیز مقدم بداند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:‌ یکی از موضوعاتی که افراد باید در نظر بگیرند این مساله است که انسان یا نباید مسؤولیتی را بر عهده بگیرد یا این که آن را به طور کامل انجام دهد و رعایت کند.

امام جمعه همدان ابراز داشت: در روزگار کنونی افراد در مسؤولیت ها معمولا خدا را در نظر نمی گیرند و در بسیاری از امور با بی توجهی از کنار مساله خدمت به خلق می گذرند.

وی به بیان روایتی از امام صادق پرداخت و خاطرنشان کرد: در آیات و روایات به مساله توجه به گرفتاران و درماندگان بسیار توجه شده است و وای به حال مسؤولی که از توجه و خدمت به مردم سر باز زند.

آیت الله طه محمدی یادآور شد: برخی افراد ضعیف و گرفتار پناهی جز مسؤولان ندارند و اگر کسی در کار گرفتاران و قشر ضعیف در جامعه کوتاهی کند، با عقاب الهی مواجه خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: بسترسازی فرهنگی برای همه گیر شدن فرهنگ توجه به محرومان باید انجام شود و تا زمانی که مردم به میدان نیایند رسیدگی به این همه افراد گرفتار در جامعه با شرایط کنونی ممکن نیست./۹۷۹/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات