۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۵۰۸۰۵۴

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی خوشنویسی رضوی لرستان تمدید شد

مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی که به میزبانی استان لرستان برگزار می شود تا ۱۵ تیرماه جاری تمدید شد.
جشنواره ملی رضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، پانزدهمین جشنواره  ملی خوشنویسی رضوی استان لرستان، مرداد ماه امسال به میزبانی خرم آباد برگزار می شود.

بر اساس استقبال فراوان شرکت کنندگان در این جشنواره، مهلت ارسال آثار علاقه مندان تا 15 تیرماه جاری تمدید شد.

طبق اعلام فراخوان جشنواره، علاقه مندان باید جهت نام نویسی به سامانه الکترونیکی جشنواره بین المللی امام رضا(ع) به آدرس: portal.shamstoos.ir و یا سایت جشنواره به آدرس: orestan.shamstoos.ir مراجعه کنند.

فرایند نام نویسی علاقه مندان شامل تکمیل فرم مشخصات و ارسال تصویر آثار می باشد و مراجعه کنندگان به سایت با انجام اقدامات فوق آثار خود را برای شرکت در پانزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی ارسال می کنند.

جشنواره ملی خشنویسی رضوی، به‌ مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) و حضرت فاطمه‌معصومه(س) و بزرگداشت دهه کرامت برگزار می‎شود، اشاعه فرهنگ رضوی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

سبک زندگی اسلامی با رویکرد شعار سال مقام معظم رهبری و با الهام از آموزه‌های رضوی، احادیث و روایات حضرت امام رضا(ع)، اشعار و دل‌نوشته شاعران و هنرمندان در حوزه فرهنگ رضوی، روایات منقول از معصومین(ع) در مورد امام رضا(ع) از محورهای برگزاری این جشنواره است.

گفتنی است، جشنواره ملی خوشنویسی رضوی به میزبانی لرستان و با همکاری استانداری لرستان، معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین‌المللی فرهنگی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و انجمن خوشنویسان لرستان برگزار می‎شود./303/9459/ب1

ارسال نظرات