۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۵۰۷۶۳۲
امام جمعه بندپی غربی:

باید قدردان و شاکر نعمت ولایت فقیه باشیم

امام جمعه بندپی غربی با بیان این مطلب که باید قدردان و شاکر نعمت ولایت فقیه باشیم، گفت: رهبرمعظم انقلاب با چشمان تیزبین خود در نقش دیدبان انقلاب مشکلات و خطرها را رصد و با تحلیلی کامل از شرایط جامعه، نقش هر یک از آحاد جامعه را برای مقابله با آسیب ها بیان می کند.
محمد علی حاجی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمدعلی حاجی زاده، امام جمعه بندپی غربی شنبه شب در مسجد جامع پازمین با اشاره به دستاوردهای ماه مبارک رمضان، گفت: مهمترین دستاورد ماه مبارک رمضان کسب تقوای الهی است و انسان باید پس از ماه مبارک رمضان نیز از این دستاورد بزرگ حفاظت کند.

وی با اشاره به روایتی از امیرمؤمنان(ع) در این زمینه، افزود: دین داری محدود به زمان و مکان خاصی نیست و نباید برخی تصور کنند که تنها باید در ماه مبارک رمضان مراقب اعمال و رفتار خود باشند.

استاد حوزه  علمیه بر لزوم شکرگزاری از نعمت ماه مبارک رمضان تاکید کرد و اظهار داشت: فرصت طلایی ماه مبارک رمضان در حال اتمام است و باید لحظه های باقیمانده آن را به خوبی درک کرد و بهره گرفت تا دچار حسرت و پشیمانی نشد.

وی به هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی اشاره  و خاطرنشان کرد: تبلیغ حوزه دین تنها نباید محدود به قشر و عده ای خاص شود بلکه همه آحاد جامعه باید در این زمینه احساس مسؤولیت کنند، هر چند مراتب و نوع کار برای هر فرد و گروهی متفاوت است.

حجت الاسلام حاجی زاده به هجمه های گسترده فکری و عقیدتی دشمنان علیه مبانی دینی و ارزش ها پرداخت و تصریح کرد: در این شرایط حساس و مهم که دشمنان از رسانه های متنوع با صرف هزینه های گزاف علیه دین و مبانی اسلامی تبلیغ می کند، هر فرد متدین و دلسوز در این عرصه باید احساس مسؤولیت کند و باید با اتصال از منابع درست در این حوزه در نشر مبانی دینی بکوشد.

وی یکی از مهمترین جنبه های تبلیغات مسموم دشمنان را علیه ولایت فقیه بیان کرد و گفت: نعمت ولایت نعت بزرگی است که سعادت دنیا و آخرت ما در گرو آن است و ولی فقیه در عصر غیبت مسؤولیت سنگین دفاع از دین حفظ ارزش ها را بر عهده دارد.

امام جمعه بندپی غربی با بیان این مطلب که باید قدردان و شاکر نعمت ولایت فقیه باشیم، افزود: مقام معظم رهبری با چشمان تیز بین خود در نقش دیدبان انقلاب مشکلات و خطرها را رصد می کند و با تحلیلی کامل از شرایط جامعه، تذکرها و نقش هر یک از آحاد جامعه را برای مقابله با آسیب ها بیان می نماید.

وی به موضع جدی مقام معظم رهبری در خصوص سند آموزشی 2030 اشاره کرد و اظهار داشت: برخی در کشور به بهانه توسعه و عدالت جنسیتی و تعامل با جهان، اقدام به پذیرش سندی برای آموزش از دوران مهد کودک تا سن جوانی کردند که فرهنگ غربی را به خورد کودکان و نوجوانان ما می دهد.

حجت الاسلام حاجی زاده سند 2030 را در تضاد آشکار با استقلال سیاسی و فرهنگی جامعه دانست و تاکید کرد: تدکر مکرر مقام معظم رهبری، مراجع تقلید، علما، مردم و شخصیت های دلسوز در کشور موجب شد که جلوی اجرای این سند در کشور گرفته شود.

وی به بخشی از مشکلات کشور به ویژه در حوزه فرهنگی پرداخت و تصریح کرد: متاسفانه در شرایطی که دشمن شمشیر خود را علیه نظام با همه توان خود از رو برای ما بسته است و فشارهای فرهنگی، اقتصادی و سیاسی خود را علیه کشور تشدید نمود، برخی ها در کشور اولویت خود را در اجرای کنسرت، بازی کلش و پخش شدن صدای یک خواننده از صدا و سیما می دانند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به دستور آتش به اختیار از سوی فرمانده کل قوا به افسران جوان جنگ نرم، افزود: دستور آتش به اختیار از سوی مقام معظم رهبری در پی ضعف و اختلال شدید در مدیریت فرهنگی کشور است که به جای سنگر بندی در مقابل دشمن به تساهل و تسامح فرهنگی در مقابل دشمن می اندیشند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با تمام قوا با استفاده از افراد نفوذی خود در پی تغییر ذائقه فرهنگی است اما متاسفانه دستگاه های کشور دغدغه جدی در این خصوص ندارند و در خواب به سر می برند.

حجت الاسلام حاجی زاده نمونه عینی اجرای فرمان آتش به اختیار را حضور مردم در حماسه 9 دی برای مقابله با فتنه 88 عنوان کرد و گفت: آتش به اختیار به معنای اقدام معقول، منطقی در پی رفتارهای منفعلانه دستگاه های مدریتی و فرهنگی در مقابل طرح های عملیاتی دشمن است./1313/۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات