۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۵۰۷۴۰۹
آیت الله عبداللهی:

روز قدس صحنه قدرت نمایی امت اسلامی در برابر استکبار جهانی است

نماینده خبرگان با بیان این که دشمن باید قدرت و حاکمیت اسلامی را احساس کند، گفت: روز قدس صحنه قدرت نمایی امت اسلامی در برابر استکبار جهانی است.
آیت الله عبداللهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمود عبداللهی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه خوراسگان اصفهان روز قدس را روز حمایت از ملت مظلوم فلسطین دانست و گفت: بخشی از یهود با صهیونیسم فعلی منطبق هستند که رفتار آن ها مورد نقد قرآن قرار گرفته است.

وی افزود: یهودی های صهیونیست خود را نژاد برتر می دانند و می گویند کسی نمی تواند بر آن ها برتری داشته باشد، این دسته جهان را ملک خود می دانند و بر این باور هستند که باید بر همه کشورها سلطه داشته باشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که حضرت امام انقلاب را با پرچم اسلام ناب محمدی و ضد استکبار و سلطه به پیروزی رساند، اظهار داشت: امام با پرچم اسلام و ضد استکبار و استبداد قیام کرد، ایشان روز قدس را اعلام کردند که امت اسلام از یک ملت مظلوم حمایت کنند.

وی ادامه داد: از دستورات اولیه اسلام حمایت از مظلوم است، اگر وجدان انسانی و اخلاقی هم وجود داشته باشد انسان خود را موظف به حمایت از مظلوم می دانند، رهبر معظم انقلاب فرمودند روز قدس تنها حمایت از یک ملت مظلوم نیست بلکه نمادی از مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است.

آیت الله عبداللهی با بیان این که استکبار جهانی از رژیم صهیونیستی حمایت همه جانبه می کنند تا حرکت استعماری خود را ادامه دهند، ابراز داشت: مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به معنای مقابله با مستکبران جهان است.

وی عنوان کرد: حضرت امام فرمود روز قدس روز مقابله مستضعفان جهان در برابر مستکبران عالم است، استکبار جهانی می خواهد کشورهای اسلامی را مستعمره خود کند؛ قرآن و آموزه های دینی تأکید می کند که نباید در برابر زور و استکبار کوتاه آمد.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: اساس انقلاب اسلامی مبارزه با طاغوت است، خط اسلام و دین ایستادن و مقاومت در برابر استکبار است، طاغوت همواره وجود دارد و باید با آن مقابله کرد، امروز عده ای دم از تعامل می زنند اما تعامل تا زمانی باید وجود داشته باشد که عزت، اقتدار و حاکمیت جامعه اسلامی حفظ شود.

وی اضافه کرد: دشمن باید قدرت و حاکمیت اسلامی را احساس کند، روز قدس صحنه قدرت نمایی امت اسلامی در برابر استکبار جهانی است، در برخورد با استکبار و استعمار باید با اقتدار برخورد شود، رهبر انقلاب بارها به مسؤولان هشدار دادند که باید هوشیار باشند و به مذاکرات و خنده های مستکبران دل نبدند، اگر ما کوتاه آمدیم دشمن از اهداف استعماری خود کوتاه نمی آید./1323/پ۲۰۲/ج۱

ارسال نظرات