۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۵۰۷۳۰۳
خروش آگاهی و جوشش احساسات مردم دیار قومس در روز قدس؛

مشت کوبنده مردم استان سمنان پس از سیلی محکم ملت ایران

مردم ولایتمدار، هوشیار و روزه‌دار دیار قومس، استان سمنان با حضور شکوهمند خود در راهپیمایی روز جهانی قدس در ۶۵ شهر و روستای این استان، چشم‌ها را خیره کردند و پس از سیلی محکم ملت ایران در روزهای گذشته مشت محکم دیگری را بر صورتک جعلی رژیم صهیونیستی و دهان یاوه‌گویان جهانی و منطقه‌ای کوبیدند.
راهپیمایی روز قدس استان سمنان راهپیمایی روز قدس استان سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، مردم ولایتمدار استان سمنان همچون سالهای متمادی عمر باعزت انقلاب اسلامی و در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلام و دعوت مراجع معظم تقلید و در پاسخ به جنایات بی‌شمار رژیم غاصب صهیونیستی بر علیه ملت مظلوم فلسطین طی بیش از نیم قرن اخیر و حمایت بی‌شرمانه دولت‌های غربی و عربی از این جنایات غیرانسانی؛ بار دیگر غریو مرگ بر اسرائیل خود را به بلندای بصیرت و دینداری سردادند و جلوه‌های دشمن شکنی از استکبارستیزی را خلق کردند.

مردم همیشه در صحنه استان سمنان پیش از ظهر امروز در جای جای این خطه کویری و قهرمان پرور از شاهرود و میامی و بسطام تا دامغان و امیریه و دیباج، از سمنان و سرخه و مهدی‌شهر تا گرمسار و آرادان و ایوانکی ندای حمایت از آرمان آزادی فلسطین و قدس شریف را فریاد زدند و همچون گذشته با حمل پلاکاردهایی با شعار القدس لنا بار دیگر وسعت اندیشه خود و تاکید ملت بزرگ ایران را بر جدا ناپذیر بودن سرزمین فلسطین و قدس از پیکره جهان اسلام اعلام کردند.

 

روز قدس نمایش جهانی نامشروع بودن رژیم غاصب صهیونیستی

آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در حاشیه راهپیمایی روز قدس مردم ولایتمدار سمنان در جمع خبرنگاران روز قدس را روز اعلام همبستگی بزرگ مسلمانان جهان، برگ برنده‌ای برای امت بزرگ اسلام و ملت مظلوم فلسطین جهت به نمایش گذاشتن نامشروع بودن رژیم غاصب صهیونیستی برشمرد.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه حضور پرشور مردم در این مراسم دشمنان را ناامید می‌کند، خاطر نشان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی عظیم روز قدس، برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین پیام محکمی برای دنیا دارد که آن نیز ناامیدی دشمنان است.

امام جمعه سمنان گفت: امت اسلامی و مردم ایران همچون سال های گذشته با حضور با شکوه خود گرد یاس و ناامیدی را بر چهره ایادی استکبار جهانی و حامیان آن در منطقه مانند آل سعود پاشیدند تا این پیام به دنیا صادر شود که مسلمانان و آزادیخواهان دنیا، از فرزند نامشروع ظلم یعنی اسرائیل باکی ندارند.

آیت الله شاهچراغی با تاکید بر اینکه روز قدس نماد اتحاد، وحدت جهان اسلام و نمادی از وحدت در برابر ظلم است، تاکید کرد: وقتی این راهپیمایی در ۹۰۰ شهر کشور و ۶۰ کشور دنیا برگزار می شود یعنی آرمان های امام راحل(ره) درباره فلسطین شکلی فرامرزی به خود گرفته است.

اسرائیل غاصب دچار بحران بزرگ هویتی است

محمد رضا خباز استاندار سمنان نیز در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی باشکوه روز قدس به خبرنگاران گفت: حضور مردم استان سمنان همچون همیشه حماسی و شایسته قدردانی است، مردم استان ما یک‌بار دیگر حماسه آفریدند تا سال۹۶ را سالی پر از حماسه حضور برای خود رقم بزنند و نشان دهند هرکجا که نیاز به حضورشان باشد، پای نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب هستند.

وی افزود: روز قدس و راهپیمایی مسلمانان سراسر جهان در این آیین نماد همبستگی و اتحاد در مقابل ابرقدرت‌ها، استکبار جهانی و رژیم نامشروع صهیونیستی است که در میان سکوت مغرضانه برخی مدعیان حقوق بشر، جنایت می‌کند و امثال آمریکا و آل سعود از آن حمایت نیز می‌کنند.

استاندار سمنان بابیان اینکه مسلمانان سراسر جهان با تکیه‌بر مشترکات خود، در برابر توطئه‌های رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده‌اند، تأکید کرد: در پرتو اتحاد مسلمانان در روز قدس، رژیم صهیونیستی دچار یک بحران عظیم درونی و بی‌هویتی در بین ملت‌های جهان شده که تجلی بصیرت مسلمانان در این روز با ندای مرگ بر اسرائیل همراه می‌شود.

وی افزود: قدس و سرزمین فلسطین تنها مربوط به مردم آن نیست، بلکه این سرزمین جزو پیکره جهان اسلام است همچنین کسی که دل درگرو اسلام دارد در راهپیمایی روز قدس که همه‌ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، شرکت و به دنیا اعلام می‌کند که فلسطین و قدس متعلق به همه بوده و جنایات صهیونیست‌ها محکوم است.

 

فریادهای مرگ بر اسرائیل بالاخره پایه‌های سست این رژیم جعلی را فرو خواهد ریخت

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان امام جمعه دامغان نیز در حاشیه راهپیمایی بزرگ روز قدس این شهرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، راهپیمایی روز جهانی قدس را اعلام انزجار فراگیر امت بزرگ اسلام از سیاست‌ها و جنایات رژیم کودک کش اسرائیل و حامیان منطقه‌ای و جهانی صهیونیست‌ها دانست و گفت: فریاد مرگ بر اسرائیل امت اسلام پایه‌های سست این رژیم جعلی را بالاخره فرو خواهد ریخت.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان با اشاره به اینکه یهودیان افراطی و منحرف و خالقان تفکر شیطانی صهیونیستی تورات و بسیاری از حقایق تاریخ را تحریف کردند، حقانیت پیامبر خدا را انکار نمودند و از اینرو خداوند در طول تاریخ عذاب های بسیاری را بر این قوم خونریز نازل کرده است.

سخنران راهپیمایی بزرگ روز قدس مردم دامغان با بیان اینکه کسانی که دم از دوستی و رابطه با رژِیم جعلی اسرائیل می‌زنند در غفلت و جهالت محض هستند، همانا قرآن مؤکداً مسلمانان را از دوستی با یهود این قوم جنایتکار و پیمان شکن تاریخ بر حذر می‌دارد.

وی راهپیمایی بزرگ و فراگیر ملت بزرگ ایران مردم هموشیار و همیشه در صحنه استان سمنان و شهر شهید پرور دامغان را سیلی محکم دیگری بر صورت یاوه گویان و حامیان جنایتکار رژیم غاصب صهیونیستی و گروه‌های تکفیری و تروریستی منطقه برشمرد و گفت: همه ملت ما یکپارچه به میدان آمدند تا باردیگر اعلام کنند که حمایت از ملت مظلوم فلسطین را وظیفه انسانی و اسلامی خود می‌دانند و از تلاش برای محو رژیم کودک کش و جعلی اسرائیل دست بر نمی‌دارند./977/۲۰۰/ب۱

ارسال نظرات