۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۵۰۷۲۴۷
مدیر حوزه علمیه مازندران:

روز جهانی قدس، روز عزت و اقتدار امت اسلامی است

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که روز جهانی قدس روز عزت و اقتدار اسلام و امت اسلامی است، گفت: امت اسلامی در چنین روزی در برابر جبهه کفر و باطل می ایستند و از حق مظلوم دفاع می کنند.
مدیر حوزه علمیه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در ساری در جمع خبرنگاران با تجلیل از حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، این حضور را حاوی پیام های روشنی برای جهانیان اعلام کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم کشورمان بار دیگر ثابت کردند که همچنان پای آرمان های اصیل انقلاب حضور دارند، افزود: ملت با بصیرت ایران اسلامی همواره خلق کننده حماسه ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی هستند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مشکلات و سختی ها ذره ای از اراده ملت ایران در دفاع از آرمان های انقلاب نکاسته است، بیان داشت: این مردم در همه صحنه های انقلاب پیشگام بوده اند و همین امر عامل بقا و ماندگاری انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با بیان این که روز قدس روز تقابل اسلام و استكبار و تجلي عظمت ملت مسلمان در برابر توطئه‌هاي دشمنان است، خاطرنشان کرد: امروز یکی از دستاوردهای مهم روز جهانی قدس بیداری ملت های آزادی خواه جهان است.

وی با بیان این که ملت ایران بار دیگر با این حضور گسترده خود وحدت و همبستگی خود را به رخ جهانیان کشیدند، گفت: ملت ایران ثابت کردند که موضوع فلسطین علیرغم گذشت چند دهه همچنان در اولویت ها است و هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که روز جهانی قدس روز عزت و اقتدار اسلام و امت اسلامی است، خاطرنشان کرد: امت اسلامی در چنین روزی در برابر جبهه کفر و باطل می ایستند و از حق مظلوم دفاع می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با بیان این که یکی از مهم ترین دستاوردهای روز جهانی قدس بیداری امت اسلام است، تصریح کرد: در چنین شرایطی که دشمنان همه توان خود را برای نابودی اسلام ناب به کار گرفتند، امت اسلامی باید با وحدت و همدلی در جهت خنثی کردن توطئه های آنها گام بردارند.

مدیر حوزه علمیه مازندران، تفرقه و اختلاف را مهم ترین عامل تحقق اهداف و توطئه های دشمنان علیه امت اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امروز یکی از مهم ترین نیازهای ضروی ملل اسلامی تقویت وحدت میان خود است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که صهیونیسم جهانی با راه انداختن جنگ مذاهب تلاش می کند مسلمانان را از هدف اصلی اشان که آزادی قدس شریف است دور کند، افزود: ملت های مسلمان منطقه باید هوشیار باشند و در دام این توطئه خطرناک دشمنان گرفتار نشوند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با بیان این که امروز استکبار جهانی با به وجود آوردن گروه های تروریستی نظیر داعش تلاش می کند افکار عمومی جهان را نسبت به مسأله فلسطین دور کند، خاطرنشان کرد: امت اسلامی باید هوشیار باشند که هیچ وقت سرگرم این توطئه نظام سلطه نشوند و همچنان بر موضوع فلسطین به عنوان اولویت جهان اسلام تأکید کنند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز صهیونیست ها در سایه جنگ و خونریزی منطقه به دنبال تقویت و محکم کردن زیرساخت های خود هستند، افزود: امت اسلامی باید از همه ظرفیت های منطقه ای و بین المللی برای نابودی و محو رژیم صهیونیستی استفاده کنند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که خوشبختانه به برکت تلاش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز این رژیم نامشروع و جعلی به روزهای پایانی حیات ننگین خود رسیده است، تصریح کرد: وحدت و همبستگی امت اسلامی این روزهای پایانی را کوتاه تر خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با انتقاد از برخی سیاست های غلط رژیم آل سعود در برابر امت اسلامی، گفت: متأسفانه این رژیم نیز همگام با رژیم غاصب صهیونیستی در جهت اهداف صهیونیسم جهانی گام بر می دارد.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که آل سعود امروز به مجری برنامه های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در منطقه تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: به حتم رژیم سعودی نیز عاقبتی همچون صهیونیست های غاصب خواهد داشت.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز مستکبران جهانی با همکاری کشورهای خائن منطقه نطیر آل سعود تلاش می کنند تا جبهه مقاومت اسلامی را در منطقه تضعیف کنند، تصریح کرد: اما به برکت حضور با اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز این جبهه قدرتمند تر از هر زمان دیگری در صحنه دفاع از اسلام حضور دارد.

وی با بیان این که امام خمینی(ره) پیشگام مبارزه با صهیونیست ها بود، خاطرنشان کرد: امروز نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی با ادامه همان راه در مبارزه با صهیونیسم جهانی تلاش می کنند که این مسأله موجب افتخار ملت بزرگ ایران است.

مدیر حوزه علمیه مازندران، روز جهاني قدس را ابتكار هوشمندانه پيشواي فقيد انقلاب اسلامي دانست و گفت: روز قدس نماد باور صادقانه نظام اسلامي به آموزه‌هاي ديني، حمايت از آزادي و انسان ستمديده و زمينه‌ساز بازيابي هويت اسلامي است./۲۰۲/۹۵۰/ب۱

ارسال نظرات