۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۵۰۷۲۴۶
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه:

دشمنان از حضور مردم وحشت دارند

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی و در بسیاری از کشورهای جهان اسلام و حتی کشورهای غیر اسلامی و غیر مسلمان اما آزادیخواه شاهد خروش و این حرکت به معنای واقعی کلمه برای پاسداشت روز جهانی قدس هستیم.
یدالله جوانی

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، یدالله جوانی، مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز قدس در مصلی ایلام اظهار داشت: 38 سال پیش امام راحل آخرین روز جمعه ماه رمضان را به نام روز قدس نامگذاری فرمودند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: آن عزیز سفر کرده تصریح فرمودند که این روز اختصاص به فلسطین ندارد روز قدس روز اسلام است روز امت اسلامی است و روز دفاع از حقیقت است.

وی ادامه داد: روز قدس روز فریاد کشیدن بر سر ظالمان و ستمکاران است، هرچند که این روز به نام روز قدس نامگذاری شد و آرمان آن رهایی قدس شریف است اما مراد امام و منظور امام فراتر بحث فلسطین و آزادی قدس شریف بود.

جوانی تصریح کرد: امروز همه صاحب‌نظران در جبهه دوست و دشمن اقرار می‌کنند که حضرت امام موفق شدند که چنین حرکتی را ساماندهی کنند، امروز در این لحظات و ساعات در 900 شهر کشور ایران اسلامی اجتماعاتی شبیه اجتماعات  استان ایلام برپا شده است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی و در بسیاری از کشورهای جهان اسلام و  حتی کشورهای غیر اسلامی و غیر مسلمان اما آزادیخواه شاهد خروش و این حرکت به معنای واقعی کلمه برای پاسداشت روز جهانی قدس هستیم.

وی ادامه داد: این رویداد دستاورد بسیار ارزشمندی است که مسلمان بر مبنای باورهای اعتقادی و دینی خود برای احیای عدالت و پیاده‌سازی حقیقت، دقاع از مظلوم و مبارزه با ظلم و ستم در یک روز به صحنه می‌آیند.

این فرمانده ارشد نظامی اضافه کرد: این کار و حرکت ارزشمند را حضرت امام خمینی پایه‌گذاری فرمودند؛ درود خدا بر مردم کشور که پس از 38 سال دعوت مقام معظم رهبری که فرمودند روز قدس امسال بسیار مهم است را لبیک گفتید.

جوانی تصریح کرد: این حضور و شور و نشاط انقلابی و شعارهای برخاسته و شعور و از عمق جان آثار و برکات فراوانی دارد، امروز دشمنان از این حضور وحشت دارند و می‌ترسند و به شدت نگران هستند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که روز قدس پس از 38 سال چه دستاوردی داشته است باید این سوال را مطرح کنیم که اگر انقلاب اسلامی نبود و اگر روز قدس وجود نداشت امروز مسلمانان در چه وضعیتی بودند.

وی ادامه داد: اگر انقلاب اسلامی نبود امروز کشور عراق در چه شرایطی قرار داشت، امروز منطقه ما در چه شرایطی قرار داشت، با اطمینان خاطر عرض می‌کنم که اگر انقلاب اسلامی نبود و انقلاب اسلامی شکل نمی‌گرفت و روزی به عنوان روز قدس اعلام نمی‌شد امروز ما شاهد نفوذ گسترده صهیونیسم بین‌الملل در میان همه کشورهای اسلامی و به ویژه در منطقه بودیم./۲۰۲/۸۷۹/ب۱

ارسال نظرات