۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۵۰۷۲۳۳
رحیم صفوی:

رژیم صهیونیستی محور ناامنی در منطقه است

مشاور عالی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه اسرائیل غاصب محور ناامنی ها در منطقه است، گفت: تلاش سازمان های منطقه ای و بین المللی بازگشت مردم فلسطین و تشکیل حکومتی مردمی باشد.
رحیم صفوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا صبح امروز در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز با بیان اینکه وجود داعش و تفکر تروریستی و تکفیری حاشیه امنی برای اسرائیل بود، اظهار داشت: دشمن بداند که تشکیل گروه تروریستی داعش و نا امن کردن منطقه فلسطین را به فراموشی نخواهد برد.

وی با بیان اینکه ماهیت و حقیقت رژیم صهیونیستی برای منطقه نا امنی و تشکیل گروه‌های تروریستی همه ریشه در اسرائیل غاصب دارد، گفت: امروز شاهد شکست پروژه ایران هراسی استکبار جهانی هستیم اما ملت ایران هنوز ثابت قدم در آرمان‌های خود هستند و حامی مردم مظلوم منطقه اند.

رحیم صفوی امنیت را رویای دست نیافتنی رژیم صهیونیستی دانست و ابراز داشت: امروز امنیت و آرامش این رژیم جعلی خارج از کنترل و اراده آن است، سرزمین‌های اشغالی محیطی ناامن و شکننده برای اسرائیل است و هم پیمانان آن باید بدانند کابوس ناامنی و نابودی برای رژیم صهیونیستی رفع شدنی نیست.

وی با بیان اینکه پیروزی در نهایت برای ملت بزرگ فلسطین است، افزود: راهبرد سیاسی و تقابل مسلحانه کرانه باختری دو راهبرد در حمایت از مردم فلسطین است، کرانه باختری با جمعیت سه میلیونی در راهبرد جهاد مسلحانه و تسلیح قرار دارد و تحت حمایت مسلمانان جهان است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا با اشاره به تحولات منطقه و قطع روابط برخی کشورهای عربی با آمریکا، ادامه داد: سخن در رابطه با قطر این است که از گروه‌های مبارز اخوان در فلسطین حمایت نکند و سهم آمریکا را از ذخایر ارزی خود بدهد، این قطع رابطه یک توطئه سعودی آمریکایی بود.

وی آمریکا را محور پیوند میان آل سعود و رژیم جعلی صهیونیستی دانست و گفت: آل سعود در ادامه سیاست خود در بحرین و یمن و تداوم حمله نظامی خود نیازمند آمریکا است و باید به این کشور استکباری باج دهند، امروز این یک واقعیت است که برخی کشورهای اسلامی روابطی پنهان و یا آشکار با اسرائیل کودک کش دارند.

رحیم صفوی با تأکید بر برگزاری همه پرسی از آحاد مردم فلسطین مسلمان و غیر مسلمان برای تشکیل دولت مردمی بعد از زمینه سازی برای بازگشت مردم آواره این دیار، ابراز داشت: تلاش ما باید استفاده از تمام ظرفیت‌های سازمان‌های منطقه‌ای و بین المللی برای حمایت از بازگشت آوارگان فلسطینی باشد./۲۰۲/۸۵۴/ب۱

ارسال نظرات