۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۵۰۷۲۲۸
همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

حمایت مردم خراسان شمالی از ملت مظلوم فلسطین

در آخرین جمعه ماه رمضان مردم بصیر و انقلابی خراسان شمالی با حضور در راهپیمایی و تظاهرات روز جهانی قدس، صحنه‌های ماندگاری از حمایت و همراهی با ملت مظلوم فلسطین خلق کردند.
روز قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، همایش دشمن‌شکن مردم استکبارستیز خراسان شمالی، استان باب­الرضا(ع) و گنجینه معرفت‌ها در روز جهانی قدس از ساعت 11 صبح امروز در بجنورد، مرکز خراسان شمالی و 31 نقطه دیگر این استان آغاز شد و با راهپیمایی و تظاهرات ادامه یافت.

مراسم گرامیداشت روز جهانی قدس در بجنورد از میدان شهید بهشتی تا مصلای امام خمینی(ره) مرکز خراسان شمالی ادامه داشت، پس از آن راهپیمایان به سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر فرزانه، دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان و رییس دانشگاه علوم اسلامی رضوی گوش فراداده و سپس برای اقامه نماز باصلابت جمعه به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد آماده شدند.

امروز در آیین گرامیداشت روز جهانی قدس مردم انقلابی و استکبارستیز استان خراسان شمالی اعم از کرمانج و ترک و فارس و تات و ترکمن پا به پای دیگر مسلمانان جهان، علیه ظلم به ملت مظلوم فلسطین خروشیدند.

اقشار مختلف مردم خراسان شمالی در روز قدس وحدت و همدلی، روحیه انقلابی گری، حق‌طلبی، بصیرت، بیداری و دشمن‌شناسی خود را به نمایش گذاشته و فریاد حقانیت و حق‌خواهی خود را به گوش اشغالگران قدس شریف و حامیان آنها رساندند.

مردم مؤمن و روزه‌دار خراسان شمالی که در حادثه تروریستی اخیر در مجلس شورای اسلامی دو شهید را تقدیم انقلاب و نظام کردند، در راهپیمایی روز قدس امسال اقدامات گروه‌های تروریستی و تکفیری را هم محکوم کرده و تأکید کردند که این گروه‌های تروریستی در پی ایجاد حاشیه امن برای اسراییل و خارج کردن موضوع فلسطین از اولویت نخست جهان اسلام هستند.

اهالی دیار باب­الرضا(ع) و گنجینه فرهنگ‌ها و معرفت‌ها امروز با حضور پرشور و گستردهٔ خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر نابودی غده سرطانی اسراییل غاصب و استکبار جهانی را فریاد زده و نشان دادند که روز جهانی قدس، روز نمایش وحدت و اتحاد و انسجام امت بزرگ رسول‌الله(ص) و روز اسلام است.

حضور پرشور و گسترده مردم خراسان شمالی در راهپیمایی و تظاهرات روز جهانی قدس بار دیگر نشان داد که موعد برچیده شدن بساط مستکبران، متجاوزان و زیاده خواهان عالم بوده و این وعده صادق الهی است که به‌زودی محقق می‌شود.

امروز افزون بر بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی مردم در 31 شهر و نقطه دیگر این استان هم به خیابان‌ها آمده و خشم و انزجار خود از اشغالگران فلسطین و حامیان آنها را فریاد زدند.

این مراسم در شهرهای مختلف استان خراسان شمالی با سخنرانی ائمه جمعه و سخنرانان مدعو، آتش زدن پرچم اسراییل و آمریکا و قرائت بیانیه به پایان رسید./۲۰۲/۹۳۱۴/ب۱

ارسال نظرات