۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۵۰۷۱۶۹
علمای بحرین:

روز قدس نماد تحقق وعده الهی است

علمای بحرین تأکید کردند که روز قدس نماد تحقق وعده الهی در نابودی ظلم و استکبار است.
روز جهانی قدس

به گزارش خبرگزاری رسا، علمای بحرین از روز جهانی قدس به عنوان نماد پویایی وعده الهی یاد کرده و مشارکت گسترده شهروندان در تظاهرات روز جمعه را خواستار شدند.

در این پیام آمده است: فلسطین به دست مومنان سختکوشی پایبند به هویت دینی و بندگی پروردگار که بزرگترین محرک برای بازپس گیری حقوق و مقاومت در برابر ظلم و ستم و دشمنی وابسته هستند، آزاد می شود.

علمای بحرین افزودند: روز جهانی قدس، نماد زنده یادآوری وعده الهی در قرآن کریم به شمار می آید و سبب برانگیختن امید در دل امت و افزایش حس مسؤولیت پذیری مسلمانان می شود.

آنان تصریح کردند: مسلمانان در روز قدس وظیفه و تکلیف مقابله با فساد و مفسدان و طاغوت و مستکبران که خداوند برعهده آنان قرار داده است را یادآور می شوند تا وعده نابودی استکبار و طاغوت به واقعیت بپیوندند.

در بخش دیگری از این پیام خاطرنشان شده است: یهودیان صهیونیست و حامی آنها یعنی دولت آمریکا رأس فساد در زمین هستند و تا زمانی که بندگان خدا بپا نخیزند، صلح بر جهان حاکم نخواهد شد. ایستادگی در برابر ظلم و فساد وظیفه همه بندگان خدا در سراسر جهان است.

علمای بحرین در بخش پایانی پیام تأکید کردند: بر اساس لبیک به ندای رهبر مستضعفان، امام خمینی عظیم، از همه شهروندان می خواهیم به صورت گسترده در میدان عزت و شرف حضور یافته و مشارکت فعالی در تظاهرات روز جهانی قدس در سراسر کشور داشته باشند./980/ب902/د

ارسال نظرات