۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۵۰۷۱۵۵
نماینده مردم تبریز: 

روز قدس نمایش وحدت امت اسلامی در برابر مستکبران است

سعیدی با بیان این‌که حضور میلیونی ملت‌های مسلمان در راهپیمایی روز جهانی قدس پیامی روشن و واضح به رژیم صهیونیستی و عمال منطقه‌ای آن دارد، گفت: روز قدس صحنه نمایش وحدت امت اسلامی در برابر ظالمان و مستکبران است.
محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز در مجلس

محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با تأکید بر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فرصتی برای اعلام انزجار از جنایات رژیم سفاک صهیونیستی است.
وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشورهای مختلف منطقه‌ای خاطرنشان کرد: امروز شاهد جنگ‌افروزی این رژیم جنایتکار نه تنها در فلسطین، بلکه در کشورهای مختلفی همچون عراق، سوریه، یمن و حتی بحرین به صورت مستقیم و غیرمستقیم هستیم، در حقیقت حضور در راهپیمایی روز قدس کمتر کاری است که یک مسلمان بر عهده دارد.
سعیدی با بیان این‌که حضور میلیونی ملت‌های مسلمان در راهپیمایی روز جهانی قدس پیامی روشن و واضح به رژیم صهیونیستی و عمال منطقه‌ای آن دارد، افزود: روز قدس صحنه نمایش وحدت امت اسلامی در برابر ظالمان و مستکبران است، بنابر این نباید از ظرفیت های وحدت‌بخش روز قدس غافل بود.
نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به این‌که مردم فلسطین چشم انتظار حضور میلیونی مردم سراسر جهان به ویژه ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس هستند، خاطرنشان کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس اعلام انزجار علیه رژیم جعلی صهیونیستی و  محکومیت حمایت سلطه گران از جنایات صهیونیزم بین الملل است.
وی سکوت معنادار برخی از کشورهای عربی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی را نوعی حمایت و همراهی با این تروریسم بین المللی دانست و تصریح کرد: حضور حداکثری ملت در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نمایانگر پیوند بیداری اسلامی و آرمان فلسطین است.
سعیدی ادامه داد: سران مرتجع و شیوخ بی خاصیت کشورهای عرب در عمل نوکر صهیونیست ها در منطقه هستند، در چنین شرایطی اهمیت روز جهانی قدس و ابتکار امام راحل بیش از گذشته نمایان‌تر می شود. روز قدس فرصتی برای جلب توجه ملت های آزاده و حق‌طلب سراسر جهان به مسأله فلسطین است.
نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به این‌که جمهوری اسلامی ایران در تمامی سال‌ها صادقانه و بدون تغییر سیاست های خود و با تمام توان به جریان مقاومت و آزادی قدس شریف کمک کرده و به این موضوع افتخار می کند، گفت: ایران اسلامی نه تنها در شعار بلکه در عمل حامی مظلومان و محرومان فلسطینی بوده است./935/ت
۳۰۲/ج۱

 

ارسال نظرات