۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۷
کد خبر: ۵۰۶۹۲۵
نماینده مجلس خبرگان:

حمله موشکی سپاه از توان ایمانی و مواضع قاطعانه رهبری نشأت گرفت

مولوی سلامی با تأکید بر مواضع قاطعانه رهبر انقلاب در برابر دشمن، گفت: هشدارهای رهبری از توان ایمانی ایشان و ملت ایران نشأت می‌گیرد.
مولوی سلامی

مولوی نذیر احمد سلامی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران به داعش اقدامی خداپسندانه بود که دل مردم ما را شاد و نظام را تقویت کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این حمله احساس امنیت ملت را افزایش داد بنابراین باید برای این عزیزان دعا کرد که خداوند توفیق بیشتری به آنان عطا کند.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم درباره تجهیز مسلمانان به سلاح جنگی، عنوان کرد: برای هر حکومت اسلامی واجب است هم به صورت انفرادی و هم به صورت اجتماعی خود را برای دفاع از حملات دشمن آماده کند؛ با این حمله آیات قرآن محقق شد.

مولوی سلامی به دشمنان هشدار داد: دشمنان بدانند که نیروهای ما هر لحظه آماده دفاع هستند و اگر دست درازی صورت بگیرد به اهداف خود نخواهند رسید چرا که با تمام قوا از این نظام مقدس و تمامیت ارضی آن دفاع خواهیم کرد.

وی با تأکید بر مواضع قاطعانه رهبر معظم انقلاب در برابر دشمن، ابراز داشت: هشدارهای رهبر انقلاب از توان ایمانی ایشان و ملت ایران نشأت می‌گیرد؛ در نتیجه وقتی از سوی دشمنان جسارتی به مجلس و حرم امام خمسینی(ره) صورت گرفت این حمله پاسخ محکمی به آنان بود./۳۰۱/۸۳۱/ب۱

ارسال نظرات