۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۵۰۵۷۳۵
عضو مجمع نماینگان حوزه علمیه؛

وضعیت معیشتی مردم بسیار نگران کننده است

حجت‌الاسلام سعیدیان از بی توجهی مسؤولان و مدیران ارشد دولتی نسبت به وضعیت نامناسب معیشتی مردم به شدت انتقاد کرد و خواستار چاره اندیشی اساسی در این زمینه شد.
خروج از رکود

حجت‌الاسلام حسین سعیدیان، نماینده طلاب و فضلای مشهد در مجمع نمایندگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اظهار داشت: رفاه در میان جامعه ناشی از تدبیر و دقت مسؤولان نسبت به محرومان جامعه است.

وی ادامه داد: مسؤولان باید بدانند اگر بخواهند جامعه را از مشکلات اقتصادی و رکود نجات دهند باید به گونه ای در اجرایی برنامه های خود اقدام کنند که مقرارات و قوانین به نفع افراد ضعیف جامعه باشد، نه اینکه قشر مرفه را در اولویت قرار دهند و مستضعفان و افراد ناتوان مالی غافل شوند و این ضربه سنگینی به مدیریت کشور وارد خواهد کرد.

حجت‌الاسلام سعیدیان بابیان اینکه امروز ازنظر اقتصادی موقعیت بسیار ناگوار کننده‌ای داریم، بیان کرد: برای خروج از این وضعیت لازمه‌اش این است که سعی و تلاش همه مسؤولان ما در جهت برنامه‌های به کارگیری افراد در تولید باشد و تا زمان دریافت نتیجه مطلوب باید این روند و کوشش جهادی ادامه یابد.

نماینده طلاب و فضلای مشهد اظهار داشت: همان‌گونه که نیازمندی‌های افراد را از طریق کمیته امداد و بهزیستی شناسایی می‌کنند، امروز هم راهکاری باشد که افراد نیازمند جامعه یعنی آن‌هایی که توان مدیریت اقتصادی خانه و خانواده خود را ندارند شناسایی کنند.

وی ادامه داد: تا زمانی که برنامه‌های عمیق خروج از رکود را بخواهند پیاده کنند باید به این افراد ضعیف رسیدگی خاصی شود.

حجت‌الاسلام سعیدیان عنوان کرد: با حمایت از محرومان و ایجاد اشتغال و به‌کارگیری نیروهای ایرانی می‌توان گفت که رکود بعد از مدتی از بین خواهد رفت.

عضو مجمع نمایندگان در پایان اظهار داشت: با از بین رفتن رکود اقتصادی در جامعه خیلی از مشکلات معیشتی مردم برطرف خواهد شد، بنابراین برایحل این مشکلات اقتصادی و رکود مواردی که اشاره شد بایستی عملیاتی شوند تا در زندگی مردم تغییر ایجاد شود./875/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات