۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۵۰۴۸۶۲
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف زنجان خبر داد:

اجرای طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه و امامزادگان زنجان

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف زنجان گفت: طبق برنامه، امسال نیز طرح ضیافت الهی در جوار بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان استان زنجان در حال اجرا است.
حجت الاسلام خدابنده لو

حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به برنامه های مناسبتی ماه رمضان، اظهار داشت: اداره کل اوقاف و امورخیریه استان زنجان به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی را در حال اجرا دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طبق برنامه، امسال نیز طرح ضیافت الهی در استان زنجان در حال اجرا است، افزود: این طرح به میزبانی بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان استان اجرایی می‌شود.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به این که در قالب طرح ضیافت الهی برنامه‌های مختلفی اجرایی می‌شود، گفت: اجرای طرح اطعام نیازمندان از محل نیات واقفان خیراندیش و همچنین اجرای برنامه‌های قرآنی از جمله فعالیت‌هایی است که در قالب طرح ضیافت الهی اجرایی می‌شود.

حجت الاسلام خدابنده لو در ادامه همچنین از برگزاری جلسات تفسیر و جزءخوانی قرآن کریم خبر داد و تأکید کرد: این جلسات نیز در آستان مقدس امامزادگان شاخص شهرستان‌های مختلف به صورت مستمر در حال اجرا است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان زنجان در ادامه از اجرای طرح خیمه‌های معرفت نیز به مناسبت ماه مبارک رمضان و در قالب طرح ضیافت الهی خبر داد و گفت: امسال پنج خیمه معرفت در جوار بقاع شاخص استان دایر شده است.

این مقام مسؤول در ادامه خاطرنشان کرد: در قالب خیمه معرفت موضوعاتی شامل مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، تربیت کودکان و همچنین غرفه کودک و نوجوانان و تبلیغ چندرسانه‌ای به مراجعه کنندگان ارائه و راهنمایی‌های لازم به آنها بیان می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت روحانیان بومی و اعزامی در طرح ضیافت الهی، اظهار داشت: سخنرانی، پرسش و پاسخ، اقامه نماز جماعت و بیان احکام و همچنین حضور در خیمه‌های معرفت از جمله اقداماتی است که روحانیان در این ایام و در قالب طرح ضیافت الهی انجام می‌دهند.

حجت الاسلام خدابنده لو در پایان با اشاره به اهداف اجرای طرح ضیافت الهی، گفت: ارتقای سطح معرفتی و معارفی و همچنین ایجاد فضای معنوی و انس با قرآن در آستان مقدس امامزادگان از جمله اهداف اجرای این طرح است./949/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات