۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۵۰۴۰۱۴

تشییع و خاکسپاری پیکر شهید حجت الاسلام تقوی در قم

پیکر شهید حجت الاسلام سید مهدی تقوی مدیر عامل سابق ایکنا امروز پس از اقامه نماز جمعه بردوش مردم ولایتمدار قم تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.
تشییع پیکر شهید حجت الاسلام تقوی در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پیکر شهید حجت الاسلام سید مهدی تقوی مدیر عامل سابق ایکنا که در حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی به شهادت رسید، امروز پس از اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله اعرافی بردوش مردم ولایتمدار قم تشییع شد.

بر اساس این گزارش، در این برنامه آیات مدرسی یزدی خاتمی، کعبی، غروی، سعیدی، اراکی، فاضل لنکرانی، هادوی تهرانی و حجت الاسلام والمسلمین دیرباز حضور داشتند.

نمازگزاران جمعه و مردم شهیدپرور قم، پس از اقامه نماز از سوی آیت الله سید محسن خرازی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر پیکر شهید حجت الاسلام تقوی، این شهید ترور را از مصلای قدس تا حرم مطهر حضرت معصومه(س) و سپس گلزار تشییع کردند.

حاضران در این مراسم با سردادن شعارهایی همچون«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود» و «مرگ بر منافق» سیاست های استکبار جهانی در کشتار مردم مظلوم و بی گناه در سراسر دنیا به ویژه حادثه اخیر را محکوم کردند.

همچنین تشییع کنندگان با در دست داشتن پلاکادرهایی همچون« جانم فدای رهبر»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» تأکید کردند که این این حرکات کور و بزدلانه خللی در اراده پولادین ملت ایران ایجاد نخواهد کرد بلکه مستحکم تر و قاطع تر از گذشته با تروریسم و استکبار جهانی مبارزه می کند.

حاضران در مراسم اعلام کردند که در مسیر مبارزه با باطل و دشمنان از پای نخواهند نشست و تا ریشه کن شدن گروه های تروریستی و تکفیری در صحنه به صورت جدی حاضر خواهند بود.

حجت الاسلام سید مهدی تقوی رزمنده تخریب‌چی لشکر ۱۰ سیدالشهدا در جنگ تحمیلی، رییس پیشین سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان ، مدیرعامل اسبق خبرگزاری ایکنا و مشاور فرهنگی نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه بود که در جریان حمله تروریستی داعش به ساختمان مجلس در تهران به شهادت رسید.

پیکر شهید حجت الاسلام تقوی پس از برگزاری مراسم تشییع با حضور مردم ولایتمدار قم، در گلزار شهدای علی بن جعفر به خاک سپرده شد./1323/پ۲۰۲/ج

 

ارسال نظرات