۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۵۰۳۸۳۵
رییس تبلیغات اسلامی زنجان خبر داد:

اعزام ۴۰۰ مبلغ به مناطق مختلف شهری و روستایی زنجان در ماه رمضان

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان با اشاره به حضور مبلغان در مناطق مختلف زنجان، گفت: برای برگزاری مراسم های ماه مبارک و همچنین پاسخ به شبهات و سؤالات شرعی مردم، ۴۰۰ مبلغ به مناطق مختلف شهری و روستایی در زنجان اعزام شده اند.
حجت الاسلام خسروی

حجت‌الاسلام فیروز علی خسروی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای تزکیه و مقابله با هوای نفس است.

وی در ادامه با اشاره به وظیفه اداره تبلیغات اسلامی درباره اعزام مبلغ و روشنگری مردم نسبت به احکام روزه داری، گفت: به همین منظور و در همین راستا 450 برنامه مناسبتی در مساجد مختلف شهر اجرا می‌شود.

این مقام مسؤول در ادامه خاطرنشان کرد: مبلغان اعزامی در این ایام به سؤالات مردم راجع به مسائل شرعی پاسخ می دهند و آنان را در مسائل دینی راهنمایی می‌کنند.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان با اشاره به حضور مبلغان در مناطق مختلف زنجان، گفت: برای برگزاری مراسم های ماه مبارک و همچنین پاسخ به شبهات و سؤالات شرعی مردم، 400 مبلغ به مناطق مختلف شهری و روستایی در زنجان اعزام شده است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی در زنجان به مناسبت ماه مبارک رمضان، تأکید کرد: در ماه مبارک رمضان 100 گفتمان دینی در مناطق مختلف شهرستان با موضوع آسیب ‌زدایی در جامعه و ترویج سبک زندگی اسلامی اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام خسروی در ادامه به طرح جدید تبلیغ در فضاهای سبز و پارک ها خبر داد و گفت:  22 مبلغ دینی در پارک ها و فضای سبز شهر برای تبلیغ دین و پاسخ به سؤالات حضور دارند که این طرح با هدف ترویج و تبلیغ موضوعات دینی در سطح شهر اجرا می‌شود.

بنا به گفته حجت الاسلام خسروی، برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مساجد، جمع‌خوانی قرآن کریم و برگزاری مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت ماه مبارک رمضان به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان اجرا می‌شود./949/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات