۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۶
کد خبر: ۵۰۲۸۶۱
امام جمعه آمل:

وجود رهبری نعمتی بزرگ برای نظام اسلامی است

حجت الاسلام مرتضوی گفت: وجود رهبر معظم انقلاب به عنوان نعمتی ارزنده برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید قدر آن را دانسته و شکرگزار خداوند متعال باشیم.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل شنبه شب در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) که در مصلی بزرگ قدس آمل برگزار شد اظهار داشت: امام خمینی(ره) با توکل بر خداوند متعال و تکیه بر مردم توانست انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را محقق کند.

امام جمعه آمل بیان داشت: مردم عشق و ارادت والایی نسبت به امام خمینی(ره) دارند که در زمان تشییع پیکر ایشان نیز جمعیت بزرگ و چند میلیونی حضور پیدا کردند.

وی تصریح کرد: هدف امام خمینی(ره) مبنی بر صدور انقلاب اسلامی محقق شد و امروز شاهد ترویج اندیشه ها و آرمان های گرانقدر انقلاب شکوهمندمان هستیم.

امام جمعه آمل افزود: امام خمینی(ره) حقیقتی همیشه جاوید و ماندگار است که تلاش ها و مجاهدت های والایی را برای تحقق انقلاب اسلامی صورت دادند.

حجت الاسلام مرتضوی با بیان این که پس از امام خمینی(ره) فردی شایسته برای رهبری انتخاب شدند، گفت: این انتخاب نشانگر درایت و آگاهی مجلس خبرگان رهبری در انتخاب شایسته رهبر معظم انقلاب بود.

وی با اشاره به این که بهره گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب زمینه ساز تعالی و پیشرفت نظام اسلامی است، گفت: امروز رهبری کشورمان به عنوان یکی از اثرگذارترین چهره های جهان هستند.

امام جمعه آمل تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب کشور را به بهترین نحو ممکن پیش می برند که ضرورت دارد همواره در مسیر بهره گیری از رهنمودهای ایشان گام برداریم.

حجت الاسلام مرتضوی بیان داشت: وجود رهبر معظم انقلاب به عنوان نعمتی ارزنده برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید قدر آن را دانسته و شکرگزار خداوند متعال باشیم.

وی ادامه داد: امروز نظام اسلامی در امنیتی پایدار قرار دارد و این در حالی است در کشورهای منطقه ناامنی قرار دارد از این رو باید قدردان چنین امری باشیم.

امام جمعه آمل تصریح کرد: امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون خون های پاک شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم است و نیروهای نظامی و انتظامی نیز نقش بسزایی دارند./۲۰۲/۱۳۱۴/ب۱

ارسال نظرات