۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۵۰۱۵۶۱
رییس گروه تبلیغی سراج همدان خبر داد؛

برگزاری طرح یاس و سلاله در شهر همدان

رییس گروه تبلیغی سراج همدان از برگزاری طرح یاس و سلاله در شهر همدان خبر داد و گفت: طرح برجسته در زمینه امور تربیتی نیز طرح آفتابگردان است که امسال سال چهارم جذب خود را می گذراند و با موفقیت و اقبال بسیار خوبی مواجه شده است.
مهدی ارتقایی مسوول موسسه تبلیغی سراج همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام مهدی ارتقایی، رییس گروه تبلیغی سراج همدان ظهر امروز در جمع مبلغان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به جایگاه تبلیغ، اظهار داشت: گروه تبلیغی سراج همدان با ۸۴ طلبه اعم از ۸۰ برادر و ۴ خواهر فعالیت خود را در شهرستان همدان آغاز کرده است.

رییس گروه تبلیغی سراج همدان ابراز داشت: امسال بالغ بر ۲۸۰۰ روز در این نقاط اقامه نماز مغرب و عشاء خواهد بود و در هشت نقطه از این اماکن بحث ترتیل خوانی برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت توجه به جوانان در بحث تبلیغ، گفت: بیان تفسیر آیات و ایستگاه های هم اندیشی در حدود ۱۲ مراکز تفریحی توریستی برای خدمت به مردم ایجاد می شود.

حجت الاسلام ارتقایی با اشاره به طرح های تربیتی این گروه تبلیغی، گفت: طرح برجسته در زمینه امور تربیتی طرح آفتابگردان است که امسال سال چهارم جذب خود را می گذراند و با موفقیت و اقبال بسیار خوبی در شهر همدان مواجه شده است.

وی ادامه داد: طرح یاس با هدف جذب متربیان دختر کلاس های چهارم و پنجم ایجاد شده است که امسال سال نخست جذب خود را می گذارند و اردوی جذب این طرح دو هفته پیش با حضور متربیان و مربیان برگزار شد.

رییس گروه تبلیغی سراج همدان گفت: شرکت کنندگان طرح یاس هر روز در مدرسه ریحانه النبی با ۱۵ مربی خواهر کلاس خواهند داشت و امید است که مانند طرح تربیتی آفتابگردان با موفقیت مواجه شود و در این طرح ۱۳۰ نفز از ۲۰۰ نفر افراد جذب شده به همکاری  ادامه می دهند.

وی ادامه داد: طرح تربیتی سلاله نیز با جامعه هدف مشخص از میان دختران مقطع ابتدایی اقدام به جذب متربی کرده است که مراحل جذب افراد را می گذراند و به زودی فعالیت خود را آغاز می کند.

حجت الاسلام ارتقایی افزود: طرح کلاس محله در حال برنامه ریزی است که در ۵ نقطه حاشیه ای شهر برگزار می شود که با حضور همزمان سه روحانی کارشناس برای مقاطع مختلف سنی در پارک ها برگزار می شود./۹۷۹/۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات