۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۵۰۰۸۰۳
روحانیان اهل تسنن لبنان:

عید آزادی و مقاومت متعلق به همه مستضعفان جهان است

دو تن از روحانیان اهل تسنن لبنان، عید آزادی و مقاومت را متعلق به همه مستضعفان جهان عنوان کردند.
شیخ ماهر عبدالرزاق و شیخ احمد القطان از روحانیان اهل تسنن لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر عبدالرزاق رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان در پیامی فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و افزود: گفتمان فتنه و خشونت که در راستای خدمت به دشمنان امت است باید متوقف شود چرا که در شرایط حساس و خطرناکی قرار داریم و باید به گفتمان جامعی که وحدت را در مقابله با چالش ها به همراه دارد، پایبند بمانیم.

وی تصریح کرد: تحولات جهان عرب مبنی بر تخریب و کشتار در سوریه و عراق و یمن و بحرین یک توطئه آمریکایی و صهیونیستی برای ویرانی جهان عرب و اسلام و کاشت بذر فتنه و شکاف بین مسلمانان و توطئه علیه فلسطین و مسجد الاقصی به شمار می آید. 

این روحانی اهل تسنن همچنین فرارسیدن عید آزادی و مقاومت را تبریک گفت و به شهدای مقاومت درود فرستاد.

عید آزادی و مقاومت متعلق به همه مسلمانان است

شیخ احمد القطان رییس جمعیت قولنا و العمل نیز عید مقاومت و آزادی را یک عید ملی توصیف کرد و این عید را متعلق به همه ملت های مستضعف و مظلوم تحت اشغال خواند.

وی خاطرنشان ساخت: برای اولین بار و پس از 22 سال از اشغالگری صهیونیستی، جنوب لبنان از لوث دشمن پاک شد و ذلت و خواری برای این رژیم به ثبت رسید. 

گروه های سیاسی باید قانون انتخابات جدید را تصویب کنند

جبهه العمل اسلامی لبنان فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به مسلمانان تبریک گفت و تأکید کرد که همه مسلمانان باید در راستای اهداف والای این ماه پربرکت فعالیت کنند.

در این پیام آمده است: مسؤولان و گروه های سیاسی باید در راستای قانون جدید انتخابات به تفاهم رسیده و از تلف شدن زمان خودداری کنند. قانون کنونی انتخابات به هیچ وجه مناسب نبوده و باید قانون جدید تصویب شود./980/ب902/د

ارسال نظرات